UKENS SPØRSMÅL

Categories Personlig

UKENS SPØRSMÅL ♥

Si en fin ting om Morten.
Han er en veldig god kjæreste <3

Er du venn med noen av barndomsvennene dine?
Godt spørsmål! Jeg vil kanskje ikke bruke ordet venn, men at vi har blitt mer bekjente som snakker sammen i ny og ne. Jeg tror nok bare vi har vokst fra hverandre, men det vil likevel ikke si at jeg har sluttet å bry meg. Jeg følger fortsatt med på livene deres og heier på de, selv om vi ikke har den samme kontakten som før.

Når kommer neste video?
I morgen! Da er det fortnite challenge, så gled dere!

Er det noe du angrer skikkelig på at du har gjort?
Ja, det er det. Jeg har likevel både lært og forstått at man ikke kan endre fortiden sin, så man må heller gå videre og lære av sine feil. 

Om du hadde fått et ønske oppfylt, hva skulle det vært da?
Få møte pappa igjen. 

Dine tre viktigste verdier i livet?
Bry seg om andre, jobbe hardt og ha en positiv energi. 

Hva vil du gjøre før du dør?
Wow, det er mye! Reise masse, kjøpe drømmeboligen, gjøre det bra både med tanke på jobb og økonomi, skape noe eget, hoppe i fallskjerm, hjelpe hjemløse dyr og leve livet fult ut. 

Hvor lenge har du hatt Celine?
7 år <3

Hvordan synes du Martine klarer seg i skal vi danse?
Jeg synes hun gjør det SÅ bra! Jeg er så stolt over henne. 

Om du skulle vært med på et TV-program, hvilket skulle det vært? Og hvilken venn ville du tatt med deg som du skulle “konkurrert” mot?
Det er vel ingen hemmelighet at jeg vil være med på både bloggerne og skal vi danse. Skulle jeg tatt med meg noen så ville det helt klart vært Isabel og Joakim, det hadde vært helt fantastisk. 

Hva liker du best og minst med Andrea?
Det beste må være at hun er en veldig god venn som jeg har masse til felles med. Det verste må vel være at hun endrer mening HELE TIDEN!!!

Hva liker du best med New York?
Hvor skal jeg begynne? Menneskene, kulturen og stresset. Det høres kanskje rart ut å like stress, men mye av sjarmen til New York er alle menneskene som stresser rundt, det er liksom en del av opplevelsen, haha. 

Hva er det vanskeligste med å blogge?
Det at man alltid må være tilgjengelig, interessant og kreativ. 

Når startet du bloggen din? 
Det er veeeldig lenge siden. Jeg har faktisk hatt tre blogger før denne, noen som klarer å gjette navnene? hehe!

Hvordan ser drømmebilen din ut?
Hvit Lamborghini 

Synes du at du har forandret deg mye siden før du var med på PH?
Ja, det synes jeg. Jeg vil likevel bare si at det er positivt, for jeg har blitt så mye mer selvsikker, sterkere og hardtarbeidene. 

Når kommer neste prank?
Med engang en av oss pranker hverandre, haha! Om det er noen som har noen forslag, skriv til meg <3

Jeg har sendt melding til deg, hvorfor har du ikke sett den?
Jeg har sett alle meldingene jeg har fått tilsendt angående klærne jeg skal gi bort, men jeg har ikke svart noen da jeg må ta en avgjørelse på hvem jeg skal gi klærne til. Jeg har fått over 100 meldinger, så responsen har vært mye større enn hva jeg kanskje så for meg. Som jeg også sa på både Snapchat og Instastory så kontakter jeg de personene jeg velger ut, noe jeg skal gjøre i løpet av dagen. Som jeg skrev over her så har jeg fått mange meldinger, og alle har sin helt unike historie. Det er derfor veldig vanskelig for meg, så jeg velger å bruke litt tid på dette. Hører du ikke noe denne gang, så skal jeg fortsette å gi bort klær jeg ikke bruker lengre <3

Hva synes du om Portugal da du var der?
Portugal er et veldig fint og sjarmerende land, men jeg vil nok ikke prioritere å reise tilbake med det første. 

Hva er det mest tiltrekkende med Morten?
Det må nok være at han er veldig snill, litt dominant og ikke minst kjekk!

Hvorfor liker du Trondheim så godt?
Nydelig by med nydelige mennesker. 

Hvordan har 22.juli påvirket deg?
Det har påvirket meg på så mange måter at jeg tror ikke dere kan forstå det engang. Skal jeg dra frem noe positivt så er det nok det at jeg har blitt veldig sterk. 

Er det sant at du skal skrive bok om Utøya?
Nei, det er ikke sant. Jeg har lyst til å skrive bok, men den skulle ikke bare handlet om Utøya. Jeg har en fortid få kjenner til som har vært ganske tøff, så det er kanskje den siden jeg har lyst til å dele etterhvert. Vi får se hva fremtiden bringer 🙂 

Er det sant at du har vært på date med en kjendis i Los Angeles? Jeg fikk høre at han så deg på et afterparty og kontaktet deg dagen etter. 
Det stemmer at jeg ble kontaktet av noen, men jeg har aldri vært på date. 

Har Andrea forandret seg etter hun fikk seg kjæreste?
Nå har hun ikke hatt kjæreste lenge nok til at jeg kan svare på det. Foreløpig har ikke jeg merket noe, utenom at hun har blitt veldig flink til å vise følelser, som btw er en stor greie. Jeg visste faktisk ikke hvordan jeg skulle reagere når Andrea koset på Morten, rett og slett for at det er noe jeg aldri har sett før, haha! 

17 kommentarer

17 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Kan du fortelle litt om LA turene dine, både den med Martine og Isabella og den siste du hadde?😀

  2. Hei. Satt nettopp å hørte på noen av youtube videoene dine, og kom over den med deg og Isabelle der dere har ” Si det eller spis det”
    Synes egentlig ikke det er så hyggelig ovenfor dem det gjelder at dere nevner navn på folk i en negativ setting. For eksempel når Isabelle sa “mammatilmichelle” som svar på spørsmålet ” Hvem liker du minst på blogg topplista” .
    Det at du også sa at Teele er den personen du liker minst den dag i dag fra deres paradise hotel sesong er heller ikke kult. Det er helt sikkert ikke big deal, men synes det er middelmådig å være nødt å ta med slike spørsmål som handler om andre på en negativ måte.

  3. Hei! Jeg ville bare si at når jeg så 22 july filmen satt jeg å tenkte på deg. Hvordan du måtte ha hatt det.. Og jeg ville bare si at jeg har så STOR respekt for at du ikke vil dele hele historien din med oss. Og de som sitter bak en telefon og gir deg hate fordi du ikke vil dele en så STERK OG FORFERDELIG historie er så jævla respekløs. Jeg heier på deg og dine valg angående dette. <3

  4. Og selvfølgelig kom det ikke som noe sjokk at du og vil skrive bok, velkommen i bloggerverdenen! Trist at alle kjendiser/b-kjendiser skal publisere bok eller låt. HVAFAEN SKJER MED NORGE DETTE ER KRISE

  5. Hvordan gjorde du det på ungdomsskolen?
    Hva fikk du lissom i snitt på karaterkortet ditt de tre årene?

  6. Dette er noe jeg lurer veldig på. Det er ikke ment på noen som helst frekk måte, det er bare et spørsmål jeg genuint lurer på. Hvorfor legger du ut videoer på snap og insta som egt ikke har noe annet innhold enn at du filmer ansiktet ditt med/uten filter? Jeg skjønner ikke poenget med slike videoer, hva er formålet/budskapet med dem?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *