REISEN SOM FORANDRET LIVET MITT

Categories Paradise Hotel

PARADISE HOTEL 2017

Tenk at det snart er 2 år siden jeg reiste ned til Mexico å traff denne gjengen her. Det er litt morsomt å tenke på alle advarslene jeg fikk, for at enkelte var redd for at jeg kom til å ødelegge livet mitt. Jeg vet ikke med dere, men jeg vil ikke påstå at jeg har ødelagt livet mitt. Jeg har fått venner for livet, en kjæreste og drømmejobben. Det er helt rart å tenke på hvor redd jeg var for å reise og hvor nære jeg var på å trekke meg. Tenk om jeg ikke hadde reist. Hadde jeg takket nei til Paradise Hotel så hadde jeg nok mest sannsynlig enda bodd i Trondheim og hatt det livet jeg virkelig trengte å komme meg bort fra. Jeg vil derfor takke meg selv for å være tøff nok til å ta en sjanse som skremte dritten ut av meg. Så vil jeg selvfølgelig takke den fantastiske gjengen her for å gjøre oppholdet mitt i Mexico perfekt <3 

Jeg ser forresten at jeg enda får spørsmål om Martine og Morten, noe jeg egentlig ikke kan forstå ettersom at begge to har svart på det samme spørsmålet gjentatte ganger. De har aldri flørtet, datet eller vært sammen. De har vært venner hele veien, så det er og har heller aldri vært noe sjalusi eller drama mellom oss. Jeg håper derfor vi kan legge denne ballen død nå 🙂 

5 kommentarer

5 thoughts on “REISEN SOM FORANDRET LIVET MITT

  1. Haha, er jo egentlig veldig logisk at det ikke har vært noe mellom Morten og Martine. For var ikke han sammen med venninna hennes før? Man går ikke på en venninnes eks!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *