JEG SVARER PÅ RYKTENE

Categories Personlig

At du er utro med Morten

Jeg har så vidt tid til å sove om dagen, så lurer på når jeg skulle hatt tid til å vært med noen andre, haha. Det stemmer selvfølgelig ikke. 

Har hørt at du dater noen andre og kun er sammen med Morten for at han har penger

Jaa, jeg dater Justin Bieber 😉 Nei, jeg dater ingen og det er vel egentlig jeg som tjener mest penger av oss ;ppppp

At du er sjalu på Andrea og Morten sitt forhold

Nei, det er jeg ikke. Jeg er bare veldig veldig glad på Andrea sine vegne <3 dette fortjener hun virkelig. 

Har hørt at du blogger eller er på instagram for fame?

Jeg tror vel kanskje alle vi som blogger eller driver med sosiale medier har lyst på en type oppmerksomhet? Selvfølgelig ønsker jeg oppmerksomhet rundt meg, men jeg blogger også for at jeg elsker å skrive og kunne kommunisere med dere. 

At du spiser masse taco?

Ja, det er dessverre alt for sant 🙁 

At du egentlig var 18 år første gang du hadde sex, men sier at du var yngre. 

I wish. 

At du har hatt samleie med noen andre fra Paradise Hotel? 

Nei, nei og nei. 

At du og Isabel er gode venner ? 

Det stemmer ja <3

At du bare faker vaginisme? 

Haha, hvorfor i alle dager skulle jeg fake det? Jeg skulle mer enn gjerne vært foruten for å si det sånn. 

At du har hatt sex med 20 forskjellige personer? 

Nei, det stemmer heller ikke. 

At du har operert magen? 

Operert magen? på hvilket grunnlag og hvorfor? Jeg har i alle fall ikke gjort det, og kan heller ikke komme på en eneste grunn til hvorfor jeg skulle gjøre. 

At du skriver jodler om deg selv?

Jeg kan ikke huske sist jeg gikk inn frivillig på et forum der det skrives dritt om meg, så det stemmer så absolutt ikke. 

At du sier at du stemmer på Martine i skal vi danse, men egentlig ikke gjør det? 

Hvorfor skal jeg ikke stemme på henne? Hadde jeg ikke ønsket Martine videre hadde jeg aldri spammet mine sosiale medier med at dere må stemme. Jeg gir alltid Martine mine tre gratis-stemmer, også betalte jeg for stemmene hennes den gangen hun og Aleks var i duell mot hverandre.

At du og Kevin hadde sex inne på hotellet, men det ble klippet vekk?

Det er vel kanskje noe av det siste som kunne ha skjedd, haha. Det stemmer altså ikke. 

8 kommentarer

8 thoughts on “JEG SVARER PÅ RYKTENE

  1. Hei Sofie 😍😍😍jeg lurte på en ting ? Hvor snakket dere sånn 1 og 1 på paradis hotel ? Jeg spurte Morten men han svarte ikke

  2. Er det sant at du er utro mot Morten? Syns du svarer alt for lite på det spm…. altså de fleste oppegående mennesker skjønner jo at du ikke er det. MÅ du ha med dette spm/ryktet hver gang? Alt du legger ut er det samme, hele tiden…. da blir det veldig uinterresant. Både her og youtube. Har fulgt deg en stund nå på snap, youtube og bloggen. Syns det er morsomt, men ler av deg og ikke med. Det vil jeg ikke, jeg vil vite hvem du er og hva du kan. Imponer meg, hver så snill.

  3. Herregud, folk ass. Disse utroskapsryktene mellom deg og Morten begynner jo å bli helt absurd. Her er det noen som har så kjedelige liv at de prøver å starte drama hos noen andre.
    Du er utrolig bra Sofie, hev deg over ryktespredning💪🏻❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *