MATSHOPPING I LOS ANGELES

Categories Reise

Som jeg allerede har fortalt dere så bestemte vi oss for å være litt mer økonomisk denne gangen. Vi skal spise frokost hjemme istedenfor restaurant, noe jeg tror vi alle har godt av. Jeg vil ikke tenke på hvor mye penger vi brukte på bare frokost forrige LA-tur, så det vil nok føles godt å kunne spare litt denne gangen. Vi er jo også så heldig å bo hos Nina som er kjempegod til å lage mat, så det er vel egentlig bare vinn vinn situasjon. 

Jeg har egentlig sluttet å dele “ukens handel”, men siden vi er i USA så tenkte jeg at det kunne være litt spennende. Det er vel ingen hemmelighet at utvalget her er mye bedre, så vi har derfor shoppet litt annerledes enn hva vi vanligvis gjør hjemme i Norge. Høydepunktet med å komme hit må nok være flaming hot cheetos, herreguuud så lenge jeg har lengtet etter det. Som dere ser så klarte jeg ikke bare å kjøpe en pakke (hehe), men er man på ferie så er man på ferie. Det sykeste med hele handelen er vel at alt dette kom på litt under 2000 kroner, og det var inkludert alkohol som jeg ikke tok med på bildet. Jeg vet ikke hva dette ville kostet i Norge, men jeg vil tørre å påstå at det kanskje hadde kostet det dobbelte av hva vi betalte nå.

Jeg trodde helt ærlig at jeg skulle begynne å gråte da jeg fant favorittdrikken min i butikken. Da vi var i Mexico å spilte inn til Paradise Hotel så hadde vi Canada Dry i kjøleskapet vårt, så jeg drakk det hver eneste dag uten å overdrive. Det er et eller annet med denne drikken som gir meg verdens beste følelse. Det er kanskje ikke så rart med tanke på at PH er et av mine favorittminner <3 

43 kommentarer

43 thoughts on “MATSHOPPING I LOS ANGELES

  1. Hun har sugardaddy som betaler for hennes hus og to hunder så derfor slipper de å betale noe Nina.

  2. Er Nina rik? Hun bor i en insane leilighet og kjører porche. Haha… bare nysgjerrig på hva hun jobber som:)

  3. Mens Isabel blogger om at dere spiser frokost ute første dagen og at det vil bli like mye på eggslut som sist tur <3

  4. på instaen til nina står det at hun er blogger og jobber hardt. Hva er bloggen hennes? 🙂

  5. Er ikke det litt frekt å ikke betale litt liksom??
    Og et annet spørsmål: hvorfor dytter dere i dere alt mulig godteri og burgere og chips hele tiden??
    Dere har jo et forferdelig kosthold. Dere kommer til å få tette blodårer innen dere er 30…

  6. De har også canada dry i Sverige, i hvert fall på noen butikker. Fant det på en av godteributikkene i Nordby for litt siden:)

  7. Kan dåkker plis stoppe å snakke engelsk Æ vet at alle ikke kan være like god i alt, men Æ fette klikke. Du e god i norsk hahahah men bare plis stopp håpe ikke du tar det hær som hate. Ø syns du har bra blogg osv… e bare engelsken Æ ikek like men alt Anna e bra Æ e stor fan håpe du ikke blir fornerma for det e ikke meniga❤️❤️❤️❤️Æ elske virkelig bloggen din. Du e super pen ilu

  8. Hei Sofie! Elsker bloggen din😊. Ville bare si at det av og til blir litt for kjedelig/ uinteressant når du spammer snappen din med selfies/ selfie-videoer av deg med og mye med filter på… ikke vondt ment altså😃. Kos deg i LA❣️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *