NOE JEG VANLIGVIS IKKE GJØR

Categories Reise

Jeg er vanligvis ikke den personen som blir jet lag, men i går våknet jeg klokken 05.00. Jeg prøvde å tvinge meg selv til å sove lenger, men jeg skjønte vel egentlig ganske fort at det var bare å gi opp. Jeg var heldigvis ikke alene om å våkne tidlig, så vi bestemte oss derfor for å bare komme oss ut døren å spise en god frokost. Etter 6 timer på flyplassen omringet av frekke og maktsyke mennesker, tror jeg vi alle følte at vi fortjente Eggslut.

Det har blitt en tradisjon å dra dit å spise, noe jeg virkelig vil anbefale alle som skal reise til Los Angeles å gjøre. De har verdens beste sandwitcher, i promise u guys. Etter vi hadde spist frokost dro vi for å fikse oss Amerikansk simkort og handle litt mat siden vi skulle være økonomiske å kun spise frokost hjemme, hehe ups. Så var det vel egentlig bare rett hjem for å slappe av slik at vi skulle overleve kveldens festligheter. 

Til tross for at jeg er en sånn person som MÅ gjøre noe hele tiden når jeg er ute på reiser, så kjente jeg at det var helt OK med en dag hjemme. Jeg har vært her så mange ganger, så det er på en måte ikke så mye nytt å oppleve. Jeg er jo dessverre ikke den personen som prøver ut nye ting heller, for selvfølgelig klarte jeg å overtale med meg jentene til Veggie Grill for en sen lunsj/tidlig middag. 

Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg drømmer om maten der når jeg er hjemme i Norge, så ille har det faktisk blitt. De har helt fantastisk mat der, noe som kanskje sier seg selv da jeg har fått både Martine Lunde og Isabel til å like maten. Alle som leser bloggene deres vet hvor skeptisk de har vært rundt sånn type mat, men nå har de altså blitt frelst, WUHUU!!

17 kommentarer

17 thoughts on “NOE JEG VANLIGVIS IKKE GJØR

  1. De leppene 😨 og sånn kåt i blikket. Kan du ikke bare være helt vanlig… ser så unaturlig når du poser sånn. Husk at du har mange unge som ser opp til deg.
    Synes også du ser ruset ut.
    Hjelp

  2. Frekke og maktsyke folk på flyplassen?? Kanskje best å holde seg hjemme om du ikke tåler slikt!

  3. Bare litt misunnelig 👀 kos dæ masse i LA…
    btw, alltid like komisk å se kommentarfeltet. Mye rart folk lire av sæ 🤦🏼‍♀️
    💕

  4. Ah, er så sinnsykt jelly på all maten dere får spise i USA 😩 Men samtidig er jeg litt glad for at mye av det ikke selges i Norge. Eier ikke viljestyrke, hadde sikkert gått opp 200 kg. Kos dere masse videre i LA, håper på vlogs fremover❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *