JEG ER TOM FOR ORD

Categories Personlig

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, annet enn tusen takk. Jeg var livredd for å dele blogginnlegget, og det tok en god stund før jeg klarte å trykke på publiser. Jeg deler ikke bare ting dere ikke vet, men som også mange av mine nærmeste ikke vet. Alle som har kjent meg lenge vet hvordan jeg er, og jeg er og har heller aldri vært en som snakker om følelsene mine. Jeg synes det er ekstremt ubehagelig, og holder derfor mesteparten for meg selv. 

Jeg vil derfor takke dere for å gjøre noe veldig ubehagelig, til noe litt mindre ubehagelig. Jeg tror ikke jeg kan huske sist jeg skrev et blogginnlegg uten å få en eneste negativ kommentar, så takk til alle dere som også klarte å holde dere fra å si noe som kanskje ville såre meg. 

Etter å ha lest gjennom alle kommentarene deres klarte jeg ikke å stoppe tårene fra å komme. Jeg tror ingen av dere kan forstå hvor mye det faktisk betyr for meg. Jeg gikk fra å ha en ganske dårlig dag til å faktisk legge meg med et smil om munnen. 

Nå er planen fremover å bare prøve å gjøre så mye som jeg klarer. Jeg skal ikke nekte for at jeg selvfølgelig ønsker å være så aktiv som overhodet mulig, men de dagene jeg ikke orker skal jeg jobbe mindre eller ta meg fri til en forandring. Jeg skal fokusere mer på de tingene som gir meg energi som trening og gode venner. Jeg har også bestilt meg en flybillett til et sted jeg virkelig bare kan slappe av. Jeg trenger å være rundt venner og familie nå, slik at jeg skal klare å starte på mitt nye liv. Jeg gleder meg. 

11 kommentarer

11 thoughts on “JEG ER TOM FOR ORD

  1. Hei fineste!<3 Du er tøff! Dette går bra, det er jeg sikker på!<3 Det er nok veldig lurt av deg å ta en fridag i ny og ned! Få roet ned, og ladde opp litt!<3 Det tror jeg du gjør lurt i! Alle (gode mennesker) forstår hvis du tar en dag fri i uken f.eks. Stå på, prat med psykologen, kos deg med Morten og Celine og prøv å nyte dagen! Love you!<3<3<3 Stooore klemmer!<3

  2. Husk å ikke pushe deg selv så mye disse tider. Start heller når du kjenner det på magefølelsen at du er klar

  3. Jeg smilte gjennom hele dette innlegget, for det er så godt å høre at du bryr deg så mye om oss. Vi som er leserene dine bryr oss like mye om deg som du bryr deg om oss❤ du er et så utrolig fantastisk menneske, og du er et stort forbilde for både meg og mange flere!! Du er bare sååå fantastisk Sofie!!❤ ønsker deg alt godt!

  4. Det skulle jo bare mangle! Du er et så fantastisk menneske som fortjener alt godt her i verden❤ Du har møtt på ganske mange hindringer på veien, og har mye mer livserfaring enn man egentlig burde ha på din alder. Du har opplevd det vondeste og mest skremmende ett menneske kan gå igjennom, men du har likevel kommet deg ut på andre siden. Jeg tror ting kommer til å gå bra til slutt. Det gjør det alltid. Så lenge du ikke mister troen på at livet i størst grad er en fint ting, selvom ting kan føles så utrolig mørkt og meningsløst ut til tider❤ Måtet du har taklet alt på og det faktum at du har vært så ærlig om de vondene tingene står det stor respekt av. Du er utrolig modig og inspirerende og er et godt forbilde for unge mennesker. Jeg håper du ser at selvom ting er vanskelig nå så blir det alltid bedre etterhvert❤❤ Du er søren meg bra Sofie💪🏻💪🏻

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *