UKENS SPØRSMÅL DEL 1

Categories Personlig

Beste med Bodø? 

Naturen, den er såå vakker. 

Hvor kjøper du klærne dine?  

Nelly, Urban og Pretty Little Thing. 

Hvis Martine ikke kommer til finalen, hvem kommer du til å heie på da? 

Martine og Aleks var hele grunnen til at jeg så på skal vi danse, men skal jeg velge noen så blir det helt klart Einar. 

Har du noen gang slitt med dødsangst og hvordan påvirker det deg? 

Jeg har slitt med dødsangst helt siden Utøya. Jeg kan være ekstremt redd i situasjoner der jeg ikke har kontroll, som da jeg kjører bil i dårlig vær, flyreiser eller andre situasjoner der noen “har kontrollen” over mitt liv. Jeg mistet kontrollen for snart 8 år siden, og jeg vil aldri havne i en slik situasjon igjen. Jeg tror nok derfor jeg også gjør situasjon verre med at jeg har angst for å få angst, om dere forstår hva jeg mener? Det er i alle fall ekstremt slitsomt. 

Hvor høy er du? 

Jeg er 172 cm. 

Hvor lenge har du kjent Nina? 

Siden Juli 2018, så ikke så veldig lenge. Jeg har visst hvem hun var veldig lenge da 🙂

Er det noe du ville forandret på livet ditt om du kunne velge en ting til? 

At jeg ikke tok tak i problemene mine tidligere. Jaja, bedre sent enn aldri. 

Har du lyst til å bli med på skal vi danse?

Jaaa!!!!

Hvor høy er Morten? 

178? tror jeg. 

Tenkt å skrive bok? 

Jeg har veldig lyst, men vi får se hva fremtiden bringer. 

Hvordan går det om dagen? 

Det går opp og ned. Noen dager har jeg det OK, mens andre dager har jeg det ikke så bra. Jeg prøver egentlig bare å ta en dag av gangen, og prøve å tenke så positivt som overhodet mulig. 

Hvor er stuebordet ditt fra? 

Det er fra Classic Living. 

Når har du bursdag? 

30. Mars 😀 Jeg blir snart 24!!!! 🙁

Har du noen gang vurdert å operere rumpa? 

Nei, det har jeg ikke. Nå har aldri jeg vært veldig opptatt av å ha en stor rumpe, og synes personlig at en trent rumpe er finere. 

På hvilken måte har tapet av din far preget deg og ditt liv?

På velidg mange måter. Det ble en stor endring i livet mitt etter pappa døde, men samtidig så har jeg jo ingen andre valg enn å lære meg å leve i mitt “nye” liv. Pappa vil alltid være her på en eller annen måte, og jeg må bare være flink til å sette pris på den tiden jeg fikk med han.  

Hva synes du om Morten? Andrea sin kjæreste? 

Jeg liker Morten veldig godt, han virker som en helt fantastisk fyr. 

Hva er du utdannet som? 

Blogger <3 haha neeeida. Jeg har ingen utdannelse. Jeg fullføte tre år på videregående, jobbet i noen år, meldte meg på Paradise Hotel ogsåå ble jeg blogger eller influencer som vi kaller det. 

Har du noen gang likt en venninne sin bror eller søster? 

Nei, ikke som jeg kan huske. Jeg var derimot forelsket i min venninne sin kjæreste da jeg var sånn 12-13 år. 

Har Morten lyst på barn? 

Kanskje en gang i fremtiden. 

Er du kristen? 

Nei, det vil jeg ikke påstå. Jeg har likevel bedt til gud et par ganger, sånn som under skytingen på Utøya og noen andre tilfeller jeg har kjent at jeg har trengt det. 

Er du mamma eller pappa-jente? 

Nå føles jo dette litt grusomt å svare på ettersom at pappa er død, men jeg har vel egentlig alltid vært en skikkelig mamma-jente. 

Hvem er ditt største idol? 

Virkelig??? haha. Ariana Grande ofc <3

Favoritt sminkemerke? 

Blitt veldig glad i Urban Decay. 

Hvor lenge har du hatt Celine? 

Snart 8 år! Herregud så fort tiden har gått. 

Hvor lenge pleier rasen til Celine å leve? 

De kan bli opptil 18 år, så jeg krysser både fingre og tær. 

Har du en søster? 

Jeg har tre søstre. 

Hvis du skulle flyttet til et annet land, hvilket land ville det vært? 

USA. Som dere vet så har jeg tenkt å flytte til New York og noen måneder til Los Angeles. 

Hva liker du best og verst med å være en offentlig person? 

Best må nok være mulighetene jeg kan jobbe meg til og alle de fantastiske menneskene som følger meg. Det verste må nok være at alle tror de kjenner den virkelige meg, og ofte dømmer meg ut i fra en situasjon eller hendelse. Det er også ganske slitsomt at enkelte forventer at de skal få vite absolutt alt som skjer i livet mitt, og at noen mener at jeg har fraskrevet meg retten til et privatliv på grunn av jobben min. Spør du meg så er det opp til meg hva jeg velger å dele og ikke 🙂

Hvilken sport gikk du på som barn? 

Jeg gikk på fotball og ridning. 

Var det Nina som inviterte dere til Los Angeles, eller spurte dere om å komme? 

Det var vi som spurte Nina om å komme. 

Hvem har du kontakt med fra din sesong utenom Morten? 

Andrea, Martine Lunde, Martine Johansen, Isabelle, Aleksander og Kevin. 

Kommer det flere prankvideoer? 

Jaa, en av oss må bare pranke den andre snart, haha. 

Hva skal du gjøre mens Morten er bortreist? 

Jeg reiser hjem til Tromsø på mandag, så det er ikke så veldig mange dager jeg skal være alene her, haha!

Var du redd første gang du hadde sex? 

Jeg forteller alt om min første gang, HER

Hva savner du mest med å være roomie med Andrea? 

Det må nok være det å ha en så god venninne rundt seg hele tiden. Andrea og jeg har et vennskap jeg er evig takknemlig for å ha, så det var veldig deilig og betryggende å ha noen så nært. Selv om jeg kan snakke med Morten om alt, så vil jeg likevel påstå at man kan snakke om mer til sine nærmeste venninner. 

Du er så sterk, vakker og har så bra personlighet. Hvordan klarer du det? Etter alt du har vært gjennom? 

Åååh tusen takk fine deg <3 Jeg tror nok at jeg har en liten fighter inni meg som aldri kommer til å gi seg før jeg er der jeg vil være. Jeg har selvfølgelig dager der jeg ikke er like sterk, men jeg prøver alltid så godt jeg kan. Livet er jo egentlig så nydelig, og vi som bor i Norge er så forbanne heldig. Vi slipper å være redd for å våkne til bomber eller terror og vi har SÅ mange muligheter. Jeg forteller meg selv ofte hvor heldig jeg er, og prøver derfor å gjøre hver dag til en bra da. 

17 kommentarer

17 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL DEL 1

  1. Hei fineste!<3 Hvordan har du det i dag? Jeg sendte deg gode tanker da jeg mediterte tidligere i dag<3 Vil bare si at jeg synes du har blitt så god til å skrive! Du blir bedre og bedre! Dyktig er du, dyktig til mye! Tenk over det litt i dag hvor mye du er flink til<3 Kanskje det kan bli et innlegg også? Hva jeg er flink til/god på? 🙂 Stooore klemmer til skjønne deg!<3<3<3

  2. Hei! Hva er du mest glad for at du opplevde i din barndom, og hva er det verste som skjedde? Du er en fantastisk person!!!

  3. kjære sofie, jeg håper virkelig du har det bra hele tiden. hvertfall i dag som det er farsdag, håper du koser deg og at du har det bra. husk at du alltid har dem gode fansen med din side<33

  4. Hvis du får barn hva skal de hete( både gutt og jente)❤️Foresten du har en sååå fin å sprudlende personlig het❤️Oj jeg elllllsker deg såå mye du er mitt idol😍😍😍😍loveuu

  5. Har Morten fortsatt kontakt med Markus? 😀 Så at han var med på tv2-programmet “Singel”. Var gøy å se 🙂

  6. Jeg så hva du la ut på snapstory om faren din angående farsdagen, for å si det sånn så vet jeg hvordan det føles😢💔

  7. beate: Jeg har faktisk en ganske bra dag, så kanskje det var mediteringen din som hjalp meg? Jeg vil uansett si tusen takk, det er utrolig hyggelig å høre at du tenker på meg <3 <3 <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *