RUSSEKORT, JULETIDER OG REISING

Categories Personlig

TING JEG SETTER PRIS PÅ ♥

For noen uker siden var jeg på et jobbmøte, der det var en mann jeg følte jeg hadde fra et eller annet sted. I løpet av møtet var det noen som sa navnet hans, og det viste seg altså at dette var en tidligere Idol-deltaker som jeg var så forelsket i som ung. Jeg husker jeg hadde fylt opp hele rommet mitt med plakater av han, haha. Verden er liten, det er helt sikkert.

Det høres kanskje litt rart ut, men jeg synes det er positivt at Morten har reist til Marbella. Ikke for at jeg elsker å være uten han, men for at jeg synes det er viktig å kjenne på savnet. Vi bor sammen og ser hverandre hver eneste dag, da føler jeg at det er bra å ha litt tid fra hverandre, bare for å bli mint på hvor glad vi faktisk er i hverandre <3 

Det var ekstremt godt å komme hjem til Tromsø. Jeg har virkelig unyttet tiden her til å ta igjen søvn, slappe av og være sammen med noen av de menneskene som betyr mest for meg. 

Selv om jeg gjerne skulle sett Martine i en finale av skal vi danse, så er jeg likevel glad for at hun endelig er ferdig. Jeg har virkelig savnet å henge med Martine, og kjenner jeg gleder meg til å få henne “tilbake” igjen. Vi har også planlagt masse reising til neste år, så det kan bli veldig moro. 

Det er bare 8 dager til Morten og jeg reiser til Sri Lanka, wuuhuuu!!! 

Jeg reiser hjem på søndag, og jeg har allerede planlagt å begynne med å pynte hjemmet til jul. Martine og jeg har snakket om en tur på IKEA, hun ville spise kjøttboller?? haha og jeg ville kjøpe interiør. Jeg vil forresten anbefale dere å ta turen innom Kremerhuset, de har fått SÅ mye fint. 

Jeg har fått mange spørsmål om jeg kan vise frem russekortet mitt, men jeg har dessverre ikke hatt mulighet da jeg kastet alle etter russetiden var ferdig. Heldigvis var det en venninne av meg som hadde tatt vare på det, så jeg får endelig delt det med dere 😀 


Jeg ville forresten også bare tipse dere om at jeg har en konkurranse på Instagram der dere kan vinne Kylie sminke til en verdi av 1600 kroner. Konkurransen avsluttes 00.00 i natt <3 

Instagram: SOFIEENILSEN

23 kommentarer

23 thoughts on “RUSSEKORT, JULETIDER OG REISING

  1. Hei! Du vet sikkert om det, men på mange blogger så klikker hele utseendet på bloggen når man går inn via Instagram.. store reklamer dekker innlegget og bildene er mye bredere enn teksten på innlegget! Du har sikkert ingen mulighet å fikse dette, men ville bare informere deg. Digger deg, men trist at det er sånn! Kanskje du kunne kontaktet blogg.no ellerno og de kunne fikset det?

  2. Stilig russekort . Folk spørr om mye rart . Skjønner godt at du blir litt oppgitt av noen av spørsmålene som kommer på kommentarfeltet ditt . Synes du virker oppriktig , og du er en veldig sterk og oppegående jente . Stå på

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *