MINE VERSTE CLICKBAIT

Categories Personlig

Jeg må ærlig innrømme at jeg har et elsk/hat forhold til minne som dukker opp på Snapchatten min hver eneste dag. Noe er veldig morsomt å se tilbake på, mens andre ting er helt grusomt. Jeg føler ikke selv at jeg har forandret meg så mye på et år, men så legger man jo som oftest ikke merke til alle de små forandringene som skjer. En ting er sikkert, jeg kunne aldri i mitt liv skrevet ting som jeg delte for et år siden, haha. 

I og med at jeg som oftest lagrer mine “swipe up” så får jeg også opp mine gamle blogginnlegg som minner, noe som kan svi i sjelen min. De siste ukene har jeg fått helt sjokk over hva jeg fikk meg selv til å skrive? Blogginnleggene i seg selv var ikke så ille, men det jeg la ut på Snapchat og Instagram var jo helt grusomt. Jeg vil derfor bare beklage til alle som ble utsatt for drøye clickbaits, jeg er like sjokkert nå som sikkert mange av dere var da, haha. 

Jeg tror nok dessverre jeg bare var veldig usikker på denne tiden. Jeg hadde akkurat kommet inn i en helt ny verden, og jeg fikk konstant kommentarer på at jeg kom til å dø ut. Jeg ble også sammenlignet med andre bloggere hele tiden og fikk høre hvor dårlig jeg var, så jeg tror nok dette var mitt “motsvar”. Jeg husker at jeg gikk mye med den tankegangen om at ingen skulle fortelle meg hvordan jeg skulle blogge, men er det noe jeg har lært det siste året så er det at konstruktiv kritikk ikke alltid er det verste man kan få. Selv om jeg skjemmes over mange av snappene mine, så tenker jeg at vi kan le litt av det nå. Enjoy 😉 <3

ALTSÅ????????? Ja, det er helt naturlig å ha sex selv om man har mensen, men jeg kunne formulert meg på 28474 andre måter. Jeg får det også til å virke som at vi ble forlatt i ørkenen, men sannheten var at sjåføren vår kjørte litt for fort noen ganger 🙂 hehe klem <3

Det stemmer at Morten ble testet positiv for dop på flyplassen i Dubai, men etter x-antall tester så viste det seg jo at det ikke var noe. Jeg kunne også formulert meg annerledes her, slik at kjæresten min ikke hørtes ut som en kriminell. Kjærlighetssorgen handlet om at jeg ønsket å dra hjem for at jeg hatet Paris, og jeg har ikke fått meg ny leilighet eller hund, så har vi oppklart det 😀 

Grunnen til at Morten ikke ble nevnt på bloggen var så “liten” som at jeg ikke orket flere rykter og spekulasjoner om oss, så jeg fant ut at det var bedre å skjerme forholdet vårt fra offentligheten en stund. Nei, vi hadde ikke gjort det slutt selv om det sikkert var det 90% av dere trodde <3 <3 xoxo Gossip Girl. Jeg regner heller ikke med at jeg skrev et detaljert innlegg om hvordan jeg fikk orgasme, så dette var nok enda en clickbait :/ og det hadde forresten ikke skjedd noe sykt med rumpa mi, bare en flekk jeg fikk etter solarium. 

Jeg er 100% ærlig og har ikke svart på spørsmål om Morten på grunn av at jeg ikke vil ha flere rykter om han i kommentarfeltet 😀 Det var det dere gjettet, ikke sant? Jeg er selv veldig spent på hvorfor jeg skriver at Morten ikke er tiltrekkende, for det har aldri vært et problem i forholdet vårt. Kanskje det var naboen som sa det? PS; Jeg tok ikke med meg en bøtte med sæd i solariumet, jeg gikk inn et solarium der det akkurat hadde gått et kjærestepar ut av, om dere skulle være så uheldig å misforstå. Jeg kan ikke forstå hvordan noen skulle tro noe annet ;PPPppp

Igjen, beklager på det sterkeste <3 haha


Aprops clickbaits, se på denne luringen som skulle lage bilde til YouTube i går, hahah <3

7 kommentarer

7 thoughts on “MINE VERSTE CLICKBAIT

  1. Hahahaha!!! Må jo bare le av dette her! Absolutt Clickbait, og jeg ville absolutt ha lest hvis jeg hadde lest bloggen din da, men var nok litt for sein til det😂 Syns det er så flott at du er så åpen og ærlig!! 😊 Mer av sånne her mensen-sex innlegg! 😂😂

  2. Hahah så gøyt! Sånn innlegg må du forsette med å lage! Kan tro man blir fort lurt inn og får masse rart når man er blogger😅

  3. Hahah du snakker hele tiden nå om vaginalisme, er ikke alt man trenger å dele for så mange mennesker , noe kan være litt mer privat

  4. Elsker at du ikke tar deg selv så høytidelig, det er noe av det som skiller deg ut fra de andre bloggerne. Stå på ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *