20% RABATT PÅ NELLY

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Kjole HER

KLIKK HER FOR 20 % RABATT PÅ NELLY ❤️

Jeg håper alle dere har hatt en fantastisk start på søndagen? Jeg kan regne med at noen av dere helt sikkert hadde en litt tøffere start, noe jeg hadde hver eneste lørdag da jeg bodde i Oslo 😂 Det har vært skikkelig godt for meg å komme til rolige Tromsø, og jeg tror vi alle har godt av å trekke oss litt unna steder der man føler at man må være med på alt. Jeg har i alle fall fått en skikkelig ro over meg, og jeg trives veldig godt å bo i Tromsø. Jeg hadde aldri trodd at det skulle komme fra meg, men der ser man jo faktisk hvor mye man kan endre seg på bare noen år.

Jeg ville uansett bare fortelle dere at det er 20% rabatt på absolutt alt fra NLY, og tilbudet er gyldig til og med 23.59 i kveld. Jeg skal selv bestille meg litt klær, og kjenner at jeg må oppgradere garderoben min litt nå som det er 3-4 grader i Tromsø. Det er snart bare litt over 3 måneder til jul, hvor sykt er ikke det å tenke på? Jeg gleder meg skikkelig til snø, samhold, alle de fine tingene som går på TV, Harry Potter, hjemme alene og alle de andre hyggelige tingene som skjer rundt juletider. Ååh så mye fint vi har å se frem til dere!

Jakke HER / Jakke HER / Boots HER / Alt er på 20%

Jakke HER / Genser HER / Bukse HER / Alt er på 20%

Blazer HER / Skjorte HER / Veske HER / Alt er på 20% rabatt <3

KLIKK HER FOR 20 % RABATT PÅ NELLY ❤️

2 kommentarer

2 thoughts on “20% RABATT PÅ NELLY

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *