EN FORKLARING

Categories Blogg

Jeg vet jo at dere som leser bloggen min vet hva planene mine er når det kommer til USA, men jeg ser at det er skrevet flere steder at jeg skal flytte dit, noe som ikke stemmer helt. Jeg forstår jo selvfølgelig hvor det kommer fra, for jeg har snakket om i tre år nå at jeg en dag har lyst til å bo der. Jeg har helt sikkert skrevet det også, men det er ikke der planene mine ligger helt enda. Jeg skal oppholde meg der en god del fremover med engang det er tillatt og trygt å reise igjen, men jeg kommer ikke til å bo der fast. Jeg reiser bare på ESTA og har derfor ikke lov til å oppholde meg mer enn 90 dager om gangen. Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal binde meg opp til noe som helst i årene som kommer, og heller gjøre de tingene jeg har lyst til akkurat der og da.

Jeg skal reise mye, samtidig som at jeg kommer til å oppholde meg en del i USA. Jeg skal blant annet besøke litt skoler og sjekke ut hvilke muligheter jeg har, for som dere vet så har jeg vært inne på tanken om å begynne å studere. Jeg har uansett ikke bestemt meg for noe som helst enda, men at jeg kommer til å være mye i Los Angeles fremover er helt sikkert. Jeg kjenner bare at jeg har lyst til å være uten masse ansvar og hele tiden ha nye planer om hvordan jeg skal gjøre ting. Jeg kjenner også at jeg har litt lyst til å bare leve akkurat her og nå, og ikke bekymre meg så mye om fremtiden. Det høres jo sikkert superklisje ut, men jeg har bare kommet dit at jeg skal begynne å gjøre de tingene jeg drømmer om. Jeg har utsatt det i så mange år for at jeg har vært redd, og jeg vet jeg kommer til å angre om jeg ikke begynner å gjøre noe.

Så nei, det er ikke sånn at jeg skal flytte dit med mindre jeg faktisk begynner å studere der. Jeg vet at det mest sannsynlig kommer fra meg selv siden jeg har snakket om det så lenge, men jeg følte for å rydde opp i mine egne uttalelser 😂

13 kommentarer

13 thoughts on “EN FORKLARING

  1. I en alder av 35 år avsluttet jeg et 10 år langt forhold. Jeg sa opp jobben og begynte i vikarbyrå. Det siste året har jeg freelancet og jobbet rundt i Norge. Jeg er sykepleier og er så heldig å ha denne muligheten i min jobb. Jeg er min egen sjef og bestemmer over min egen arbeidstid. Kan til tider være en noe ensom livsstil, men jeg er nok blitt flinkere å bruke friperioder og slikt på å være med venner, gjøre noe gøy. Man utvikler seg som menneske og blir mindre avhengig av folk. Jeg har ikke et fast bosted nå da vikarbyrået står for det og dekker de utgiftene. Denne friheten jeg har hatt det siste året har vært ubeskrivelig deilig og veldig nødvendig. Jeg kommer nok til å fortsette med denne livsstilen litt til tenker jeg. Jeg heier på deg! 👊Lykke til 💖

  2. Kjære dere som lurer på om det er slutt: se noen innlegg lenger ned da vel! Der er svaret dere lurer på!

    God helg til deg, Sofie!
    Klem! ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *