BILDER FRA UNGDOMSTIDEN MIN

Categories Blogg

I dag spilte jeg inn en video der jeg gjenskaper min sminkelook fra da jeg var 13-14 år gammel. Jeg kan si det sånn at dere har mye å glede dere til, for HERREGUD som jeg så ut. Håret og sminken var virkelig noe for seg selv, så jeg skal få redigert den så fort som overhodet mulig slik at jeg kan få delt den med dere <3. Jeg tenkte uansett at det hadde vært morsomt å mimre litt tilbake til den tiden, slik at dere kan få se hva dere har i vente. Jeg må forresten bare beklage for dårlig kvalitet, men bildene er hundre år gammel i tillegg til at jeg måtte ta bilde av skjermen.

Dette var hestene mine da jeg var ungdom <3

Ingen tvil om hvem som var prinsessa på hesteryggen :))

<3 <3

Meg som var kjempefornøyd for at jeg måtte være med Lisa på første skoledag <3 <3

Litta selfie

Jeg kan enda huske hvor fornøyd jeg var med dette bildet.

Dette også.

oooog dette, hahaha.

Bryna :):) piercingen :):) mascaraen :):)

Hahahaha

Dette var da meg som hadde lyst på denne tatoveringen som jeg skulle ta med engang jeg fylte 18 år. Takk gud for at det ikke skjedde 🙂

Jeg elsket dette bildet, og brukte det som profilbilde over alt.

Hahaha dette var jo litt søtt da <3

Om noen lurer på hva som skjedde med stilen min så har jeg dessverre ingen svar 🙂

Hahahaha

Håret <3 <3

Til salgs ja 🙂

<3 <3 <3

Ååh som jeg elsker å drive med hest <3 Det er helt klart noe jeg skal kjøpe meg igjen når jeg får tid og er klar for å slå meg til ro.

Se på kattungene vi hadde, åååh <3

4 kommentarer

4 thoughts on “BILDER FRA UNGDOMSTIDEN MIN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *