DAGENS FESTIVAL OUTFIT

Categories Blogg

Reklame | Stavern Festivalen & Annonselenker Nelly

T-skjorte. HER / Biker. HER / Lignende sneakers. HER / Solbriller. HER

Nå sitter jeg på hotellrommet, og er snart veldig klar for å dra på Stavern. Jeg har bare et par ting jeg må fikse først, som å oppdatere dere. Jeg er virkelig spent på hvordan gamlemor skal overleve tre dager på festival, men jeg får bare prøve å holde ut. Jeg har alltid trodd at det bare var en myte om at du ikke tåler alkohol like bra når du begynner å nærme deg 25, men det virker til å stemme. For bare et par år siden kunne jeg feste mye uten å merke det, nå går jeg nesten i grava etter en kveld på byen haha. Jeg klarer jo ikke å jobbe eller noe dagen derpå, so wish me luck. Heldigvis så blir jeg alltid litt kreativ med alkohol i blodet, så jeg får bare skrive ned alle ideene jeg får i løpet av kvelden.

Jeg regner med at dere kanskje forventet et litt mer ettersom at jeg la ut en sneak peek på hva jeg skulle ha på meg på Stavern, men jeg bestemte meg for å kjøre litt rolig den første dagen. Jeg skal virkelig gå all in imorgen og lørdag, noe jeg gleder meg veldig til. Det aller beste med festival er jo klærne du kan ta på deg, og at du kan gå med typ akkurat det du vil (om du ser bort fra jantelov Norge). Jeg har uansett bestemt meg for å ikke bry meg om hva andre sier, for jeg ELSKER det jeg skal ha på meg de kommende dagene. Vi snakkes i morgen dere !!

3 kommentarer

3 thoughts on “DAGENS FESTIVAL OUTFIT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *