DET 2020 HAR LÆRT MEG

Categories Blogg

Dette ble filmet på starten av dette året.

Kjærlighet
Jeg startet dette året med kjæreste og samboer, og avslutter det som singel og bor hjemme hos mamma 😅 Jeg har likevel lært så mye av å gå gjennom alt som har skjedd, og det viktigste jeg har funnet ut er at jeg ikke trenger noen andre enn meg selv. Jeg er sterk nok, smart nok, flink nok og tøff nok på egenhånd. Jeg har alltid trodd og tenkt at jeg trenger noen andre for å være hel, og jeg har fått lære at jeg ikke trenger noen andre enn meg selv. Det er virkelig den beste følelsen.

Selvutvikling
Jeg har aldri klart å gå til psykolog da jeg har hatt vanskeligheter med å åpne meg til andre, men dette året begynte jeg å ta bøker til hjelp. For mange vil det kanskje høres rart ut, men det er to bøker som virkelig har endret livet mitt. Jeg har fått det så mye bedre innvendig, jeg jobber hardere og jeg har fått mer forståelse for menneskene rundt meg. Best av alt så har jeg forstått at jeg kan få til akkurat det jeg vil, og jeg kan ikke vente med å ta dere med på denne reisen.

Vennskap
Jeg har alltid vært en person som tilgir lett, og det skal mye til for at jeg velger å kutte ut mennesker fra livet mitt. Jeg har likevel lært at det ikke er vits å bruke tid på mennesker som ikke gir deg de tingene du trenger. Mennesker du må være forsiktig rundt for at de skaper drama av den minste ting. Mennesker du er redd for å fortelle ting til i tilfelle det fortelles videre. Jeg har brukt mye tid på mennesker som jeg innerst inne har visst ikke har ønsket det beste for meg, men jeg har likevel holdt ut da jeg er en veldig tilgivende person. Jeg har funnet ut at livet er for kort til å bruke tid og energi på noe du vet ikke vil være bra for deg, og det gjelder alle forhold. Vennskap, kjæreste og familie.

Jobb
Det føles helt crazy å skrive dette med tanke på året som har vært, men dette har vært mitt beste år med tanke på jobb. Jeg har tjent min første million, noe jeg er så stolt over. I 2018 manglet jeg vel 60.000 om jeg ikke husker helt feil, og i 2019 tjente jeg vel rundt 840.000. Jeg har alltid vært i nærheten, så det er så utrolig kult å endelig klare det. Jeg er bare så stolt over meg selv, og alt jeg har klart på disse årene. Jeg er så evig takknemlig for jobben min og for dere ❤️ Jeg hadde aldri vært her uten dere, så takk for at dere har vært her i så mange år. I LOVE YOU GUYS!!

Mål og drømmer
Dette er året jeg endelig har turt å følge drømmene mine, og jeg kan virkelig ikke vente med å ta dere med på alt som skal skje i tiden fremover. Jeg kan nesten ikke tro at jeg solgte leiligheten og alle tingene mine for å flyttet hjem og satse på drømmen jeg har hatt i så mange år. Jeg har skrevet en lang liste om hvordan fremtiden min kommer til å se ut, og jeg gleder meg til å vise dere den listen når jeg har oppnådd alle målene jeg har satt meg. Jeg vet at jeg kan få til akkurat det jeg vil, og jeg håper at jeg en gang i fremtiden kan inspirere andre til å gå etter drømmene sine.

På slutten av dette året <3

8 kommentarer

8 thoughts on “DET 2020 HAR LÆRT MEG

  1. Heisann! Ville bare fortelle deg at nå har du fått ny leser😊 Såg link fra Stine sin blogg, og har nå lest meg ganske langt tilbake på bloggen din. Er så fornøgd med å finne en ordentlig god blogg!! Syns ikkje det er så mange av de lenger!
    Ha ein fortsatt fin jul❤

  2. Hvilke bøker er det som har endret livet ditt? Alltid fint med noen gode boktips på den fronten:)
    Du er super!

  3. Det har vært så hyggelig å følge deg igjennom året og se at du er så flink til å se glede i så mye, selv når ting er tøft å takle:)
    Hvilke to bøker er det som har hjulpet deg?

  4. Hei, ser du skrev du tjente over 800 000kr i 2019, men hvordan har det seg da at det står 395 000kr på skattelistene? Ikke noe vondt ment men bare lurer på hvordan det kan være så feil..
    Stå på videre og ha en fin jul ☺️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *