DET SOM HOLDER MEG VÅKEN OM NATTA

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Genser. HER 

♥ En av de tingene som tar fra meg mest søvn er nok jobb, for jeg ligger konstant å tenker på hvordan jeg kan gjøre jobben min bedre. Hvilke bilder skal jeg ta? Hvem ønsker jeg å samarbeide med? Hvor vil jeg være om et år? Hva skal jeg skrive om? Hvilke temaer skal jeg ta opp? Hvor mye skal jeg tjene? Noen ganger er det til å bli gal av, men jeg er veldig opptatt av å sette meg mål. 

♥ I natt hadde jeg skikkelig problemer med å sove på grunn av at jeg gleder meg så SYKT mye til Martine og jeg skal på Ariana Grande konsert i LA. Jeg tror ikke dere forstår hvor mye jeg faktisk gleder jeg, jeg har helt seriøst sommerfugler i magen. I dag er det akkurat en måned og en dag, WUHU! I tillegg skal vi på konserten hennes her i Norge også, så jeg har mye å se frem til. 

♥ Dette tror jeg ikke at jeg har fortalt dere før, men om jeg føler at noen ikke liker meg eller har noe imot meg så kan jeg bruke flere netter på å tenke på akkurat det. Nå gjelder ikke det de som slenger dritt anonymt på bloggen, men om jeg for eksempel møter noen i virkeligheten som åpenbart har forhåndsdømt meg eller ikke bestemt seg for å like meg. Før var jeg skikkelig utadvendt, men de to siste årene har jeg blitt ekstremt utilpass på steder der det er masse mennesker, spesielt “kjendis-fester”. Det er ingenting som gjør meg mer ukomfortabel enn Vixen for eksempel, hehe. 

♥ Jeg er ikke bare ukomfortabel i offentligheten, men jeg er også ekstremt konfliktsky. Det er ikke noe jeg hater mer enn drama og uenigheter, så om jeg har noe oppgjort med noen så kan det virkelig ta fra meg nattesøvnen min. 

♥ For første gang på veldig mange år så har jeg ingen planer i påsken. Som dere vet så har jeg alltid hatt en tradisjon med å reise til Åre, men jeg føler at jeg har blitt litt for gammel og kjedelig for partypåske haha! Jeg kunne tenkt meg en rolig tur på hytta sammen med gode venner. Det ser likevel ikke ut som at det kommer til å skje i år, så jeg tror faktisk at jeg bare skal være hjemme å slappe av. Først så følte jeg at det var skikkelig kjipt, men nå begynner jeg endelig å kjenne at det er OK. Det verste jeg visste før var å være “ensom” eller å ikke ha noen planer, men jeg har blitt mye flinkere til å legge slike følelser til siden. Det er jo tross alt OK å ikke være med på alt hele tiden. 

♥ De to siste årene så føler jeg at jeg har mistet meg selv, funnet meg selv for å så miste meg selv. Jeg hadde aldri trodd at overgangen fra å bare være Sofie, til at jeg plutselig var et kjent fjes skulle være så stor. Når du er med på et slik program der du du “kjent” over natten så blir du jo bare kastet ut i det, istedenfor at det skjer gradvis som det vanligvis gjør. Jeg måtte plutselig bli kjent med en helt ny side av meg selv, og det begynner endelig å føles ut som at jeg har funnet meg selv igjen. Etter mye frem og tilbake, så virker det som at jeg endelig vet hvem jeg er og hva jeg står for. Jeg vet det høres veldig dypt ut, men de to siste årene har virkelig vært en prøvelse for meg. Jeg har tråkket feil en del ganger, men det er vel litt sånn det alltid kommer til å være. Jeg vil jo fortsette å vokse og utvikle meg, og på den veien så vil jeg nok gjøre et par ting jeg mest sannsynlig vil være flau over senere i livet. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *