EN FANTASTISK KVELD

Categories Blogg

Reklame | McDonald's

Et av høydepunktene med denne uken var helt klart middagen som Martine og jeg hadde på McDonald’s sammen med verdens beste følgere ♥ Vi var så heldig at vi fikk teste ut McDonald’s sine vegetar-nyheter, noe jeg virkelig ELSKER! Dere vet jo hvor opptatt jeg er av å spise lite kjøtt, så det er så fint å se at alternativene og mulighetene bare vokser. Jeg må virkelig bare anbefale dere å prøve vegetarburgeren og nuggets, for det var virkelig SÅ godt! Hvor kult er det ikke at det faktisk har kommet et alternativ til nuggets som ikke inneholder kjøtt? 

Skal jeg være helt ærlig med dere så var jeg litt nervøs i forkant, rett og slett for at man aldri vet helt hva man skal forvente eller hvordan man skal opptre. Jeg var stresset over om noen kanskje hadde noen forventinger til meg som jeg ikke ville klare å oppfylle, eller at noen ikke skulle føle seg komfortabel rundt oss. Det tok ikke mange minuttene før jeg forsto at jeg ikke hadde noen grunn til å være stresset, for vi hadde det så koselig. Det var ikke bare selskapet som var bra, men maten var også helt nydelig.

PS!!! Om du vil teste ut McDonald’s nye vegetarnuggets, så kan du laste ned McDonald’s-appen og få en kupong på 4 vegetarnuggets for kun 10kr. TRYKK HER FOR Å LASTE NED

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *