EN OPPDATRING FRA MONACO

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Kjole. HER (PS: Bruker dere rabattkoden: EXTRA15 får dere hele 15% ekstra rabatt på salget som er nå

Beklager for en sen oppdatering, men jeg bestemte meg for å ta litt fri fra bloggingen i går og idag. Jeg bruker jo mye tid foran pc-skjermen når jeg er på ferie, så det er digg med noen litt mer avslappende dager også. Vi hadde heller ikke fått sett å mye av byen, så vi ville prioritere litt sightseeing i dag. Det er ikke bare å komme seg tidlig opp når man er ute å fester hele natten, så jeg tror vi hadde bra av en rolig kveld i går. 

Monaco er jo ikke akkurat så stort, så det tok oss bare noen timer å få sett det vi ønsket å se. Vi hadde planlagt å shoppe litt i dag, men ettersom at det bare er merke-butikker her så ble det ikke akkurat så mye shopping. Det er dyrt nok i seg selv å være her, så det var ikke akkurat aktuelt å kjøpe klesplagg til flere tusen. 

Jeg må forresten fortelle dere noe morsomt, og ikke minst flaut som skjedde i går. Martine og jeg var ute å spiste middag, der vi satt på et bord med kanskje 10 andre. Plutselig oppdaget jeg at den ene extensions holdt på å falle ut, så i full panikk så måtte Martine dra den ut av håret mitt PÅ RESTAURANTEN hahah!! Ingen av oss visste hva si skulle gjøre med den, så det endte opp med at vi måtte forte oss å legge den i vesken min. Jeg gikk derfor rundt med fake hår i veska, så det var jo ikke akkurat så veldig classy 🙂 hahaha! 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *