GREEN DRESS

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Halla babes <3 Det føles ut som en evighet siden jeg logget inn her for å skrive, noe det også er. Jeg kan til tider kjenne at jeg savner denne plattformen, og jeg er så takknemlig for alt bloggen min har gitt meg. Jeg tenkte faktisk at jeg skulle komme litt tilbake til bloggen, ikke for å oppdatere som jeg gjorde før, men for å linke mer til outfits, lage reiser guider når jeg er ute å reiser og hva enn jeg måtte føle for. Jeg så at Andrea snakket om å gjøre det, og jeg kjente at jeg ble litt inspirert selv! Jeg elsket jo virkelig å blogge, så det føles gøy å kunne komme “tilbake” litt <3 Jeg har fått masse spørsmål om den grønne kjolen jeg hadde på meg i Marbella, så jeg legger ved link under bildene her. Vipper du mellom to størrelser så anbefaler jeg å gå opp en, da beltet rundt kjolen kan være litt stramt. 

LINK TIL KJOLEN HER ❤️ DEN ER PÅ 20% RABATT

LINK TIL KJOLEN HER ❤️ DEN ER PÅ 20% RABATT

LINK TIL KJOLEN HER ❤️ DEN ER PÅ 20% RABATT

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *