HER BOR JEG

Categories Blogg

Jeg ler meg faktisk ihjel av disse bildene. Celine er verdens fineste hund, men noen gang har hun virkelig sine øyeblikk. ♥♥♥♥♥♥

Som dere kanskje ser så har mamma og jeg veldig forskjellig stil når det kommer til interiør. Jeg har kun pyntet med mørke farger (housetour kommer denne uken) og hun har kun pyntet med rødt. Jeg liker likevel forskjellene, for jeg får det “the best of both worlds”. Jeg vet ikke om det bare er jeg som føler det sånn, men jeg føler at rødt er litt “gammeldags”? og at det som på en måte er moderne nå er gull og sort? Rop ut om jeg er helt på bærtur, men jeg kan ikke huske at folk pyntet så mye med gull for bare noen år tilbake.

Det finnes vel uansett ikke noe fasit på hvordan ting skal være i julen, og jeg synes det er koselig med begge deler. La oss ikke glemme at det faktisk er noen som spiser grandiosa på julaften, haha i love you! Jeg spiser jo ikke julemat jeg heller, så hadde det vært opp til meg så hadde det blitt taco ♥♥♥ Kanskje jeg skal starte en ny tradisjon? 😉

Nå skal jeg komme meg på trening, vi snakkes senere i dag. 

26 kommentarer

26 thoughts on “HER BOR JEG

  1. Du er så opptatt av å være in og hvor mye du har «endret» deg hele tiden? Jeg likte deg kjempe godt på Paradise Hotel, og syntes du er en veldig bra jente.. Men jeg skjønner ikke hvorfor du til stadighet snakker om hvor mye du har endret deg? Det virker som et oppheng i å vise at du har utviklet deg, byttet sveis, ny stil osv… Du følger jo trender og moter, og det endrer seg jo hele tiden, så selvfølgelig har du da nye klær fra år til år? 🙂
    Vær trygg på deg selv, vær DEG, for alle andre er opptatt! Blås i om gull og svart er in i år, pynt med den pynten som du selv liker 🙂
    God jul til deg og dine!

  2. Haha vet ikke hvorfor men får skikkelig julestemning når du drar til Tromsø å feirer jul. Det virker så koselig!
    Tror bare jeg forbinder det selv med å reise hjem til mamma og feire, selvom jeg bor knapt 5 minutt unna! Haha

    Mamma pynter også helt annerledes enn meg men synes det er så suuuper koselig med henne! Godt vi alle er forskjellige!

  3. Jeg og to venner gikk på do etter skolen hun ene gikk ut igjen med en gang, jeg gikk på do å gikk og hun andre bare hang på doen. Jeg og vennen min som hadde kommet ut gikk til bybanen. Hun som var på doen rakk ikke bybanen og ringte den vennen jeg var med. Da sa hun «jeg sa klart og tydelig at hun (altså meg) skulle vente! Hun (altså meg) kan bare gå og dø!» vennen min sa det til meg med en gang og at det hørtes ut som hun mente det. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg si det til noen? ( har ikke sakt det til noen unntatt hun vennen på bybanen og to andre venner på bybanen) og en hun en venn? Plis svar trenger hjelp♥️♥️♥️ ( vil være anonym en så lenge)

    1. Hei du <3

      Har du prøvd å snakke med hun som sa det til venninnen din? Det hjelper som oftest å snakke sammen. Historien kan noen ganger endre seg om det kommer fra noen andre, så jeg ville absolutt tatt meg en prat med henne!

  4. Hællo!! Drit i hva folk sier i kommentarfeltet! Jeg synes du er fin og kjeeeempe nydelig uansett hvordan du ser ut og synes du Børr kle deg akk sånn som du føler og vill!!❤️ Ily!!(hah er skikkelig stor fan av deg ig Morten!! Ble skikkelig misunnelig da Onkelen min Christoffer (CaspNorawy) fikk møte morten!!😂😭❤️)

  5. det er helt sykt at du OG andre bloggere må bruke «jeg tok et bildet rett etter at jeg stod opp, uten vippeextensions og sminke» som clickbait. hva faen har verden blitt til

  6. Hei,jeg syns du skal pynte med akkurat det du selv vil og det du syns er fint! Jeg er veldig fan av gull og sølv mens min familie liker å pynte med en god del rødt og nisser! Jeg må bare si at jeg syns det er kult av deg å ta et bilde av deg selv uten sminke siden det viser at man skal være fornøyd med seg selv! Jeg blir inspirert av deg❤️

  7. Du er utrolig pen uten sminke! Naturlig vakker <3

    Men har du gjort noe med leppene?

    God jul!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *