HVA ER DET SOM SKJER MED FOTEN MIN?

Categories Blogg

Reklame | Alle lenker er annonselenker / Nelly

Jeg må bare beklage for ekkelt bilde for dere som hater tær og føtter like mye som meg, men jeg vil virkelig høre om det er noen der ute som vet hva som er galt med foten min? For veldig veldig mange år tilbake hadde jeg en kul på foten (akkurat som dere ser på bildet, bare dobbelt så stor). Den var så hard så det føltes ut som skjelettet mitt om det gir mening? Jeg husker ikke nøyaktig hvor gammel jeg var, men da jeg var rundt 13 år fikk jeg en rar følelse i kulen min. Da jeg skulle kjenne etter opplevde jeg noe veldig ekkelt, for klumpen som engang var hard hadde blitt kjempemyk og jeg kunne dytte den inn i foten min????

Etter denne hendelsen forsvant kulen og det var som den aldri hadde eksistert. 11 år senere har den selvfølgelig bestemt seg for å komme tilbake og jeg klarer ikke å forstå hva det er for noe? Hvordan forsvant den? og hvordan kunne den plutselig komme tilbake? Jeg er livredd for å gå til legen da jeg har fått beskjed tidligere om at jeg mest sannsynlig må file den vekk. Jeg kan se for meg at det er like brutalt som det høres ut som, så det er for øyeblikket ikke et alternativ haha. Det skal sies at det ikke var en fagperson som fortalte meg dette, så det kan godt være at det bare er tull. Det skremte i alle fall livet av en 13-år gammel Sofie.

Sykkelshortsen er fra Fanny Lyckman sin kolleksjon HER / De har opptil 70% rabatt på Nelly, salget finner du HER.

Om det er noen som vet hva dette kan være så gjerne legg igjen en kommentar ♥ Nå skal jeg snart komme meg ut døren for i kveld skal jeg en tur ut sammen med jentene. Denne gangen skal jeg drikke mye mindre og ikke bruke en eneste krone. Jeg blir dessverre veldig spandabel når jeg er full, noe jeg virkelig må skjerpe meg med.

16 kommentarer

16 thoughts on “HVA ER DET SOM SKJER MED FOTEN MIN?

  1. Jeg har en sånn kul på lillefingeren min. Det heter galgion. Du burde dra til legen siden når jeg gjorde det så måtte jeg ta mr. Man må ta mr siden det kan være farlig, men min var ikke det. Så jeg råder deg å dra til legen. Hvis den er farlig så kan det henne at du må kjere den bort.

  2. Det kan være litt av hvert.. men tviler på d er noe farlig.
    Det kan være hovne lymfekjertler, fettklump, osv.. jeg hadde en sånn på brystbeinet og måtte skjære den ut.. ikke vondt, får jo full bedøvelse.

    Ha en fortsatt fin romjul <3

  3. Det er kanskje en seneknute? Jeg hadde igså det som barn. Slo den vekk med en bok. Ikke fått det igjen. Er bare en sene som har knutt seg. Kan jo være noe annet også da.

  4. Ser ut som et ganglion. Det er leddveske som lekker og kapsler seg inn. Kan bli ganske stor ved gjentatte overbelastninger. Noen klarer å knuse kulen selv, og noen ganger trekker den seg tilbake. Jeg fikk en stor ved håndleddet som jeg opererte bort. Har ikke hatt det siden. Det er ikke farlig….

  5. Regner med at dette er en fettkule, og dermed ikke farlig. De dukker opp innimellom. Om du merker at du er veldig kald på bena/har lite følelse i bena, så kan dette kanskje også være en blodpropp? Dette tviler jeg sterkt på, da det ikke skal være så synlig, men med tanke på at du går på ppiller så kan det være lurt å få sjekket det ut. Om den er myk nok til å presse ned, så vil ikke filing være et alternativ. Tror ikke dette er noe farlig!

  6. 90% sikker på at dette er et lipom ( fettkul ) har en slik på foten selv med samme forklaring du har

  7. Det er ikke noe beskiymre deg før ta kontakt med legen i område dit eller kontakt meg på email jobber i legen tykskland wetsfalen så bare hit meg om du hvil bli kvit a det i Tyskland hus legen kan hjelp deg helt du blir ok ?

  8. Hvorfor spør du her? Har man et helsespørsmål drar man til legen og søker ikke oppmerksomhet, støtte og hjelp hos uvitende lesere. Tragisk!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *