HVORDAN HAR PÅSKEN EGENTLIG VÆRT?

Categories Blogg

 

Tenk at det bare er en dag igjen av påsken, shit så fort tiden har gått. Skal jeg være helt ærlig med dere så gleder jeg meg litt til ferien er over, for jeg kjenner at det skal bli godt med normale åpningstider på butikkene igjen haha! Jeg har jo uansett ikke ferie, så jeg merker jo ingen forskjell. Det skal likevel sies at jeg har hatt en veldig fin påske sammen med Morten. Vi har ikke gjort annet enn å se på serie, spise godteri og trene, men det har vært utrolig avslappende. 

Som jeg skrev på Snapchat i går så er det min første påske på mange år der jeg ikke ha drukket alkohol, og det har virkelig vært så deilig. Jeg har våknet opp hver eneste dag i fin form, samtidig som at jeg har fått jobbet masse. Jeg har hatt tusen ting hengende over meg, så jeg tror jeg hadde godt av en rolig påske. Jeg kommer nok ikke til å sitte å se på serie og jobbe hver eneste påske, men det er godt å vite at man ikke må gjøre noe hele tiden for å kose seg. 

Er det forresten mulig å bare våkne opp en dag å være allergisk mot pollen? Det kan godt bare være en kraftig forkjølelse også, men jeg har aldri følt noe lignende før. Det klør i øyne og nesa, samtidig som jeg føler meg unormalt slapp. Det skal likevel sies at jeg har prøvd allergitabletter uten at det var noe til hjelp, og hadde det vært en allergisk reaksjon så burde jeg vel ha merket forskjell? Jeg får vel uansett bare dra til legen å sjekke meg om det ikke gir seg. I mellomtiden så får jeg bare gå rundt å se ut som at jeg konstant gråter sånn som på bildet over, haha!

4 kommentarer

4 thoughts on “HVORDAN HAR PÅSKEN EGENTLIG VÆRT?

  1. Jeg fikk pollen allergi i en alder av 23, Aldri hatt det før. Nå sliter jeg hver vår selv med allergi tabletter

  2. Prøv allergi øyedråper så kan du ganske rask om det er allergi. Noen får bedre effekt av lokal behandling enn tabletter.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *