JEG BEKLAGER

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Sports BH. HER / Tights. HER

Som jeg skrev her om dagen så har jeg hatt skikkelig dårlig samvittighet for hvor ekstremt lite jeg har oppdatert dere den siste uken. Samvittigheten min blir ikke akkurat noe mindre av at dere trykker dere inn her hver eneste dag for å nesten ikke få noe som helst som er nytt. Jeg har faktisk ikke hatt med kameraet mitt ut en eneste gang da jeg kun har brukt bilder fra mobilen, noe som AALDRI har skjedd. Jeg tror likevel at jeg har hatt litt godt av å ha en slik ferie, da alle mine tidligere turer hit har hatt et veldig stort fokus på akkurat det å skulle dokumentere absolutt alt.

Jeg kjenner også at jeg har blitt litt… lei av alt. Jeg trodde aldri jeg skulle skrive denne setningen da bloggen er babyen min og noe jeg drømte om i så mange år. Jeg har jobbet beinhardt for akkurat dette, men den siste tiden har jeg hatt vanskeligheter med å finne motivasjon og glede i det jeg gjør. I denne jobben må man nesten være en robot for å ikke la ting gå innpå seg, og kanskje jeg ikke er så tøff og sterk som jeg egentlig burde ha vært. Jeg våkner opp hver eneste dag og mye av det som tikker inn her er negative og skikkelig slemme kommentarer. Noe er selvfølgelig bare helt teit, men jeg hadde løyet til dere om jeg hadde sagt at det ikke gikk innpå meg. Jeg er bare sliten og lei av hvordan alt skal bli kritisert og pirket på, akkurat som at vi er perfekte mennesker som aldri gjør noe feil. Jeg vet jo innerst inne at de menneskene som prøver å ta meg på absolutt alt, ikke er perfekte selv. Likevel så sitter de der med pekefingeren og later som de er bedre enn alle andre.

Jeg vet at jeg ikke er perfekt, og jeg vet at jeg har gjort mye som ikke er greit. Jeg lærer og feiler i offentligheten, og selv om det er et liv jeg har valgt selv så kan det til tider være ganske tøft. Jeg tror jeg bare trenger å finne tilbake motivasjonen igjen, og kanskje bli litt flinkere til å lytte til kroppen. Jeg tror jeg bare har godt av en liten pause fra alt, men jeg skal virkelig prøve å skjerpe meg litt. Jeg vil gi noe tilbake til alle dere som trykker dere inn her hver dag, dere som støtter og heier på meg <3 i love you guys

15 kommentarer

15 thoughts on “JEG BEKLAGER

  1. Jeg synes det er så fascinerende at så vanvittig mange mennesker har et sykt behov for å bare være slemme. Hva i alle dager tjener de på det? Det er altså så mange som skriver dritt på nett, og jeg blir helt satt ut av hvor mye du (og andre offentlige personer) må tåle. Det er helt forståelig at det tærer på! Du er bare et menneske, hallo – å forvente at du skal tåle alt piss som folk skriver til deg ville vært galskap.

    Håper uansett du klarer å være stolt av deg selv oppi alt dette. For DU er bra og DU har fått til så sykt mye bra! Ta deg pauser når du føler for det, om du ikke føler for å oppdatere bloggen hver dag (både på ferie og ellers) er det helt greit. Jeg unner deg litt «fritid» hvor du bare trenger å tenke på deg selv. Iblant er jeg innom kommentarfeltene dine, og folk har jo ikke filter. Til og med måten du svarer disse tullingene på blir kritisert, jo! Det er jo ikke grenser for hva folk skal kritisere heller. Gjør man noe bra får man nesten ikke høre det, men man kan banne på at hvis bare en øyevipp henger litt på skeiva så hagler dritten. Nei, vet du hva – du er rå som står i det. Synes forøvrig du ikke skal ha et snev av dårlig samvittighet for «dårlig» oppdatering og mobilbilder. Jeg synes du oppdaterer mer enn bra nok, og mobilbildene dine holder i massevis! Gøy med litt sånn «ufiltrert» innhold også synes jeg.

    Dette ble voldsomt langt, men jeg håper det fikk deg til å føle deg litt bra hvertfall. Håper du koser deg på ferie – stå på! Jeg heier på deg ❤️

  2. Hvorfor går du ikke bare med shorts i din størrelse? Eller være stolt over magen din som den er? Du har jo delt kjønnsleppene i to her, fordi du drar shortsen så langt over magen som mulig.

    Du er så latterlig, harry og eier ingen stil.

  3. Åh,du skriver så bra, og jeg blir helt satt ut over hva du og andre i offentligheten må tåle, ja, dere har valgt det selv men det betyr jo ikke at dere er noe mindre, eller mer menneske enn noen av oss andre.. Du har vært igjennom mye, jeg også unner deg og kunne ta noen dager og tenke på å kose deg og nyte litt. Ja, dette er jo jobben din men jeg tror at folk som meg ikke kan se for oss hvordan det er og konstant være under et forstørrelsesglass! You jeep going, and fuck cameltoe eller ei a😘

  4. Hvis cameltoe is the New thing, hvorfor slettet du bildet da?

    Virker som du ikke er stolt av magen din. Ser ut som du alltid holder foran den hver gang buksen/shortsen er for trang.

  5. Veldig trist å lese at du mister litt “gnisten” på grunn av alle de negative menneskene som skriver til deg.
    Det du gjør er ærlig og grundig, og det krever enormt mye mentalt.. Vær stolt av det du har oppnådd og drit alle andre 😉
    Det er sånn og har alltid vært sånn at folk elsker å trekke frem negative sider ved andre. Når de ser noe positivt er det sjelden de trekker det frem i lyset.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *