JEG HADDE ALDRI TRODD JEG SKULLE SI DET

Categories Blogg

 Jakken er fra Bershka.        Jeg ler så mye av han i taxien, for en søt mann!

Jeg trodde aldri jeg skulle si det her, men jeg trives skikkelig godt uten vippeextensions. Jeg vet jo innerst inne at jeg kler å ha mine naturlige vipper, men jeg har bare blitt så vandt til å ha noe ekstra der, om det gir mening? Det blir nok en god stund til neste gang, for akkurat nå vil jeg bare la mine naturlige få hvile.

Jeg må forresten fortelle dere noe skikkelig morsomt, for i går var jeg på vei til å pakke kofferten min for å reise hjem til Oslo. Av en eller annen merkelig grunn har jeg trodd at vi skal hjem i dag? Jeg kunne derfor ikke forstå hvorfor hun som jobbet på hotellet alltid sa tre netter, for vi skulle jo bare være to. Dere kan tro jeg ble positivt overrasket da jeg til slutt fant ut at vi hadde booket en dag mer enn hva jeg først trodde. Se for dere om Morten og jeg hadde dratt til flyplassen i dag, HAHA.

Vi var forresten innom Regenet Street, London Eye, Soho og Big Ben i går. Vi hadde jo tross alt bare en dag igjen, så det var viktig å besøke alle stedene på en dag, haha. Vi dro også på kino, som er noe av det hyggeligste jeg har gjort på veldig lenge. Vi bestemte oss for å se en film ingen av oss egentlig ville se, rett og slett for at det var den eneste som gikk akkurat da. Det visste seg å være en skikkelig koselig og morsom film, som jeg virkelig vil anbefale videre til dere. Det er en Disney film og den heter; Ralph Breaks The Internet: Wreck-It Ralph 2. ANBEFALES!

Nå skal vi snart på Sketch for å spise lunsj siden det er så mange som har pekt ut akkurat denne restauranten, så skal vi farte litt frem og tilbake. Vi snakkes senere ♥

8 kommentarer

8 thoughts on “JEG HADDE ALDRI TRODD JEG SKULLE SI DET

  1. Du er sykt fin uten vippeexstentions!😍De blå øynene dine bare poppet frem på bildene🤩

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *