JEG SKAL BEGYNNE MED…

Categories Blogg

Er det noe jeg lenge har hatt lyst til å begynne med igjen, så er det ridning. Jeg har likevel ikke følt at tiden strekker til i en normal hverdag der det generelt skjer veldig mye, men nå som alt er relativt rolig så har jeg bestemt meg for å begynne å ri igjen. Det er ingen hemmelighet at hest og ridning var min store lidenskap da jeg var barn og ungdom, og jeg kan virkelig ikke vente med å komme meg på hesteryggen igjen. Jeg har nesten ikke ridd siden at jeg solgte hesten min for 12 år siden, så jeg kjenner jeg så klar for å starte på igjen. Ettersom at det er ganske mange år siden sist så har jeg bestemt meg for å begynne med privattimer på en av rideskolene her i Tromsø, så dere kan tro jeg er spent 😍 Jeg tenkte å starte med dressurridning før jeg etterhvert skal begynne med sprangtimer. Jeg har lenge hatt lyst til å delta i konkurranser, så om jeg finner ut at dette er noe jeg ønsker å drive med, så skal jeg helt klart satse litt i tiden fremover. Åååh jeg er så spent, og jeg kommer helt klart til å lage flere YouTube-videoer til dere fremover sånn at dere også kan være med meg i stallen 🐴❤️

6 kommentarer

6 thoughts on “JEG SKAL BEGYNNE MED…

  1. Hei,håper det går bra med deg 🙂 Jeg synes bloggen din har blitt noe kjedelig.Det var også mere spennede da du hadde en annen offentlig person i livet ditt.Jeg føler at du har bedre historier enn det du forteller her eller på youtube. Jeg tenker de beste historiene du har er vel for hemmelig,men det er de jeg savner fra deg.Det er da vi får vite hvem du virkelig er 🙂

    Ps: One night stand er når man koser seg med en kjent,ukjent,bekjent eller en venn bare en kveld(uavhening hvor lenge man har kjent eller ikke kjent vedkommende)

  2. Husk at ridning som liten jente er mye lettere enn ridning som voksen. Er ikke de samme ‘’kravene’’ både i sits, øvelser, og kontakten med hesten fra ryggen av som når du var liten. Ville nok ikke sett for lett på det, selvom du vokste opp med hest. Jeg vil anbefale Sirils dressurskole på youtube, skikkelig artig og lærerik serie der😃 Masse lykke til, rir selv en varmblodstraver😃

  3. E bildan fra no ? 🙂

    Nyyydelige <3

    Aklurat som æ kjenne igjæn detta, ka hete rideskoln ? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *