JEG SVARER PÅ RYKTER

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Jakke HER / Genser HER / Lignende bukse HER

Du skal være med på ex on the beach afterski?
Nei, det stemmer ikke. De ringte meg da de startet casting-prosessen, men jeg var veldig klar på at det ikke var noe for meg. Jeg elsker å se på det på TV, men jeg hadde nok ikke elsket å være deltaker. Det er alt for mye drama for min smak, og jeg hadde nok bare gått rundt å vært redd 90% av oppholdet i tilfelle noen skulle klikke på meg 😂 Jeg føler meg også for gammel til å være med på den type reality nå, og er glad for at jeg har fått prøve det en gang, og kan si meg ferdig med det.

Du er uvenn med eksen din?
Nei, det stemmer ikke.

Du har mistet kontakten med Martine Lunde? 
Vi møtes åpenbart ikke like mye før med tanke på situasjonen vi befinner oss i akkurat nå, men vi har fortsatt like god kontakt og snakker sammen hver eneste dag <3

Stemmer det at du har kjøpt deg leilighet i Tromsø?
Nei, det er ikke sant. Jeg har likevel begynt å komme litt innpå tanken, for det hadde jo vært greit å kunne leie ut mens jeg er ute å reiser. Her har jeg også så mange som kan hjelpe meg om det skulle oppstå en situasjon når jeg ikke var hjemme.

Er det sant at du skal flytte tilbake til Oslo?
Nei, men jeg vurderer å finne meg korttidsleie i sommer om vi fortsatt ikke kan reise.

Du dater noen akkurat nå?
Etter mine tidligere forhold så har jeg lært at jeg kommer til å holde kjærlighetslivet mitt privat helt frem til jeg eventuelt får meg en kjæreste.

2 kommentarer

2 thoughts on “JEG SVARER PÅ RYKTER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *