MIN FØRSTE NATT ALENE I LEILIGHETEN

Categories Blogg

Det er nesten litt merkelig hvor fort jeg har klart å finne roen i min nye leilighet, og ikke minst hvor godt jeg trives på så kort tid. Jeg har nok sagt dette før, men jeg har aldri i mitt liv følt meg så hjemme som det jeg gjør her. Jeg føler en skikkelig ro, og vil egentlig bare tilbringe mest mulig tid i leiligheten min. Jeg gleder meg til å vise den til dere på søndag, og jeg håper selvfølgelig at dere vil like den like godt som meg.

Lisa dro også i går, så jeg hadde min aller første natt her alene. Det er nesten litt rart å tenke tilbake på at jeg en gang var skikkelig redd for å være alene. Jeg fikk en konstant uro i meg om jeg ikke møtte noen andre på en dag, og bare tanken på å skulle være hjemme alene skremte meg skikkelig. Det som kanskje har vært det rareste med hele situasjonen er at det bare plutselig snudde helt. Det skjedde noe med meg etter at jeg fylte 25 år, uansett hvor klisje det måtte høres ut. Det føles bare som at jeg endelig har begynt å finne litt mer ut av hvem jeg egentlig er, og hvor jeg vil være i fremtiden.

Jeg har det bare så bra for tiden, og går konstant rundt med en lykkefølelse i hele kroppen. Jeg skal virkelig ikke la noe som helst få ødelegge denne sommeren for meg, og de neste månedene skal kun brukes til moro, jobb og utvikling. Nå skal jeg komme meg på trening for første gang på en evighet. Vi snakkes senere <3

9 kommentarer

9 thoughts on “MIN FØRSTE NATT ALENE I LEILIGHETEN

  1. Hei.
    Kan du svare helt ærlig?
    Har du og morten vært seksuelt aktive med hverandre etter det ble slutt f.eks når du nå har kommet tilbake til Oslo???

    Virker som det, i og med at han kommer til deg for å sette opp gardiner?

    1. Altså unnskyld meg men er det virkelig så viktig for deg å vite om andre folk sitt sexliv?
      Det går faktisk an å bare være venner.

  2. Veldig godt når man kommer dit at man kan kose seg i eget selskap. Det gjør jeg også:-) Fortsett å kose deg med sommeren, leiligheten og deg selv 🙂

  3. Sååå hærlig, Sofie! Det finnes virkelig ikke noe bedre enn å være tilfreds med tilværelsen! Lev her og nå, og nyyyt sommeren, skjønne deg! ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *