MINE FAVORITTER I HJEMMET

Categories Blogg

Reklame | Jotex & Blivakker

Jeg tenkte at jeg skulle ha en liten housetour her på bloggen også, og i den anledningen så tenkte jeg å vise dere noen av mine favoritter som jeg har her hjemme ❤️

Kjøkkenet

Jeg ELSKER denne beholderen som jeg kan lage isvann, drinker and you name it. Du finner link til den HER ❤️

Stua

Lysestaken på bordet finner du HER ❤️ På 30% rabatt

Soverommet

Jeg er helt avhengig av å ha sengeteppe i sengen da jeg synes det gjør sengen 100 ganger finere. Du finner sengeteppet mitt HER ❤️ På 30% rabatt

Badet

Produktene jeg bruker fast til håret mitt finner du HER & HER  & HER ❤️

2 kommentarer

2 thoughts on “MINE FAVORITTER I HJEMMET

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *