MINE JULEGAVEØNSKER

Categories Blogg

Jeg tenkte jeg skulle utfordre meg selv litt med å ha et innlegg der jeg skriver ned alle “ønskene” jeg har til jul. Det er sikkert mange av dere som ikke forstår hva som er så utfordrende, men jeg har ikke hatt et eneste ønske dette året. Mamma har vært så frustrert over meg da hun synes det er så kjedelig å gi penger. Jeg har på en måte alt jeg trenger, så jeg føler det er så unødvendig å ønske seg noe bare for å gjøre det. Jeg har derfor kun sagt penger til alle som har spurt, for det vil jeg alltid få bruk for, hehe. Såå her kommer noen ønsker og et lite bildedryss fra London med verdens beste kjæreste ♥

MINE JULEGAVEØNSKER ♥

♥ Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke tenkte på det før, men neste år skal jeg helt klart ønske meg at noen av vennene mine donerer til en veldedig organisasjon istedenfor å kjøpe meg noe. Redd Barna, Planfadder, Bawa (dyrebeskyttelse i Bali) eller Dyrebeskyttelsen her i Norge.

♥ Morten og jeg trenger ring light! Det kunne jeg jo egentlig ønsket meg, haha.

♥ Hovedgrunnen til at jeg ønsker meg penger er for at Morten og jeg skal investere i et nytt kamera etter jul. Det koster litt over 30.000 kroner.

♥ En hund ♥♥♥♥ Som jeg har fortalt dere før så har jeg tenkt å kjøpe en ny hund om noen år, rett og slett for at jeg ikke ønsker å skaffe meg en ny en etter at Celine dør. Jeg vet det kun vil bli slik at jeg sammenligner med henne om jeg kjøper en når hun er borte og det blir bare helt feil. Jeg vet jeg vil bli glad i en ny hund, men det vil aldri være en som Celine.

♥ Jeg har veldig lyst til å dra på cruise, så om noen ønsker å bruke så mye penger på meg så hadde det vært den perfekte gaven.

♥ Sist men ikke minst, være sammen med venner og familie. Er det et ønske jeg virkelig har, så er det at alle jeg er glad i skulle vært samlet på samme sted i julen. Selv om jeg er evig takknemlig for at jeg har flyttet så mye som det jeg har, så er det litt kjipt at jeg ikke får vært rundt alle jeg bryr meg om i julen. Jeg er alltid så misunnelig på dere som reiser hjem å samler hele vennegjengen, jeg vil også :((

Hva ønsker du deg til jul? 

12 kommentarer

12 thoughts on “MINE JULEGAVEØNSKER

  1. Det var mange fine ønsker❤️ Jeg ønsker meg penger til en kaffemaskin, da den koster en del og en kokebok
    Ønsker deg en riktig god jul kjære Sofie, og kos deg masse med familien 🎄🎅❤️

  2. Anbefaler deg å ikke kjøpe en ny hund fordi Celine er begynner å bli gammel. Det kan bli veldig sårt for henne når det kommer en ny hund i hus som krever mye oppmerksomhet. Dette vil dermed gå utover henne og ødelgge den siste tiden hennes. Det blir veldig egoistisk

    1. Jeg forstår hva du mener og tenker, men jeg hadde aldri gjort det om jeg var i tvil påå om Celine ville fått det bra. Hun er bare 7 år, og rasen hennes kan leve helt til de blir 18 år. Hun har med andre ord (forhåpentligvis) veldig mange år igjen. Celine elsker også andre hunder, og det hadde aldri blitt slik at hun hadde fått mindre oppmerksomhet av den grunn. Jeg kjenner mange som har fått en ny hund senere uten noe problem 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *