MIN MORGENRUTINE

Categories Blogg

God morgen alle sammen <3 Hvordan har dagen deres vært så langt? For meg er det så utrolig viktig å ha en bra start på dagen, for at jeg skal få en fin dag med masse inspirasjon og motivasjon. Jeg har derfor noen morgenrutiner jeg er helt avhengig av å følge, for at dagen min skal starte på best mulig måte. Jeg starter derfor alltid dagen med å stå opp klokken 07.00, også bruker jeg ca 30 minutter på å rense huden min, kle på meg og genrelt bare tar meg god tid til å våkne opp. Jeg bruker deretter ca 15 minutter på å skrive ned alle målene og drømmene mine i notatblokken min hver eneste dag. Jeg har 24 punkter som  jeg skriver ned hver eneste dag, og jeg skriver det alltid som at det er noe jeg har. Feks “Jeg har reist verden rundt”, “Jeg har feriehus i New York” og “Jeg er lykkelig”. Sistnevnte er alltid det første punktet på listen, for det aller viktigste for meg. Jeg har også en notatblokk der jeg har skrevet ned alle målene mine for 2021 som jeg leser hver eneste dag. I samme notatblokk så har jeg også skrevet alle de tingene jeg er takknemlig for, slik at jeg hver eneste dag minner meg selv på alle de fine tingene jeg har i livet som er lett å ta forgitt.

Etter at jeg er ferdig med å skrive og lese ned alle målene mine, så kjører jeg på trening ca klokken 08.00. Jeg trener i ca 1-2 timer, før jeg drar hjem, dusjer, spiser, ordner meg også sitter jeg å jobber i 6-8 timer <3 Det har vært ekstremt viktig for meg å skape rutiner, spesielt i den perioden vi lever i akkurat nå. Jeg anbefaler derfor på det sterkeste å skape deg noen faste rutiner, som at du har noe å stå opp til hver eneste dag. Jeg anbefaler også å kjøpe dere en notatblokk, der dere skriver ned alt dere ønsker å ha i livet deres, i tillegg til å skrive ned alle de tingene du er takknemlig for. Det skaper en helt magisk start på dagen, uansett hvor klisje det må høres ut.

3 kommentarer

3 thoughts on “MIN MORGENRUTINE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *