MINE REISEPLANER

Categories Blogg

 

Jeg er helt sikkert ikke den eneste som virkelig lengter etter å reise nå? Det er nesten helt rart å tenke på at det snart er et år siden jeg var i Sri Lanka. Dere som har fulgt meg lenge vet jo hvor viktig det har vært for meg å reise, og hvor ofte jeg booker meg nye turer. Det har vært en stor omstilling for meg å ikke kunne gjøre den ene tingen jeg liker aller best, men jeg har hatt så godt av å utfordre meg selv på akkurat dette. Det er ingen hemmelighet at jeg er på mitt lykkeligste når jeg er ute å reiser, og at det har vært det som har gitt meg mye inspirasjon når det kommer til jobben min. Likevel så har det vært godt for meg å ha et år der jeg kun har fått fokusere på meg selv og lære meg å like hverdagen også. Jeg er glad for at jeg har fått erfare at “A4” livet ikke er så kjipt og kjedelig som jeg alltid har tenkt, for da har jeg noe fint å komme hjem til når den tid kommer. Jeg har også brukt dette året på å planlegge hvilke land og byer jeg har lyst til å oppleve i tiden fremover, så jeg tenkte jeg skulle dele min lille “bucket list” med dere ❤️

✈️ Los Angeles – Denne kom vel ikke akkurat som et sjokk?

✈️ New York – Sikkert ikke dette heller?

✈️ Bahamas – Jeg har snakket så lenge om at jeg ønsker å reise hit, så forhåpentligvis så får jeg oppleve Bahamas i 2021.

✈️ Mexico – Ettersom at vi var stuck inne på et hotell i to måneder så fikk jeg ikke oppleve så mye av Mexico, så det er helt klart et land jeg har lyst til å besøke igjen.

✈️ Cruise i Karibien – Dette var egentlig noe jeg hadde planlagt for 2020, så jeg håper selvfølgelig at jeg får reist på cruise i løpet av neste år.

✈️ Sri Lanka – Er det et sted jeg virkelig har lyst til å reise igjen, så er det Sri Lanka. Det var så utrolig vakkert der, maten var helt fantastisk og det var generelt lite turister.

✈️ Maldivene – Visste dere at det bare tar en time med fly fra Sri Lanka til Maldivene? Jeg tenker derfor å ta meg noen uker i Sri Lanka, før jeg reiser videre til Maldivene.

✈️ Ibiza og Marbella – Yessss, det skal festes.

Hvor vil du reise? 😍

16 kommentarer

16 thoughts on “MINE REISEPLANER

  1. Å lage reiseplaner nå er så fjernt. Vi i Oslo får ikke trent enn engang . Får ikke tatt en drink ute en gang så det å tenke på å reise nå blir for dumt. Får ikke møtt hele familien samlet en gang . Reiseplaner legges når det er tid for det! Ikke nå.

    1. Enig med deg Lene. Så lei av bloggere som driter i pandemien og reiser😅 fokuser på å hold retningslinjene heller, så vi kan bli kvitt dette. DERMED kan du planlegge reisene dine 😉

      1. Jeg har jo ikke reist et eneste sted??? Jeg forteller hvor jeg har lyst til å reise og deler min bucket list, noe som må være lov selv om vi befinner oss i en pandemi. Det er bare fint å ha noe å se frem til og glede seg til. Mulig hva man skal henge seg opp i 😂

    2. Ehm…det er ikke feil å lage en reiseplan. Ingen blir smittet av coronaviruset av at noen lager en reiseplan. Man kan lage en plan for reisen, men man vet jo ikke når man får lov til å reise 🙂

  2. For noen kommentarer over. Drøm deg bort Sofie. Det gjør jeg hver dag. Gleder meg masse til å kunne reise utlands igjen. Selv drømmer jeg om tur til Bali og Philippinene i første omgang, så tilbake til Australia. Mitt absolutt favoritt sted i hele verden ❤️

  3. Eneste som får meg til å tenke positivt og får meg gjennom pandemien, er at jeg drømmer meg bort til å reise. Det er lov å drømme seg bort, kanskje 2021 er året du får oppleve den bucketlista🤩 har selv en bucketliste.
    Du er flink som ikke legger ut på reise, når jeg ser andre bloggere gjør det.

  4. Ååh, jeg er så enig! Skrev nettopp et lite innlegg om fremtidig reiseønsker selv og selv om det ikke er aktuelt å reise nå, så vet vi at muligheten kommer i fremtiden ✈️😃🌍 Nå som hverdagen er tristere og mer kjedelig enn noensinne, merker jeg for min del at det hjelper å tenke på fremtidig reiseplanlegging. Det er noe så enkelt som å ha noe å glede seg til som kan gjøre en enorm forskjell for mang mentalt! Og sol en tidligere utenlandsstudent som tok hele graden min i USA, gleder jeg meg masse til å følge deg fremover! La meg fortelle deg en ting; bare reis! 🇺🇸 Det er definitivt en av de beste opplevelsene i mitt liv som ikke kan måte seg med noe annet jeg he opplevd! 😃

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *