NOEN FAVORITTER PÅ TILBUD

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Hvor heldig har vi ikke vært med været så langt denne sommeren? Det skulle vel egentlig bare mangle etter den alt for lange vinteren vi hadde. Jeg går enda ikke over at det SNØDDE i midten av mai i Trondheim. Det er jo faktisk helt krise!?! Jeg tror jo ikke det er normalen da, for jeg kan ikke huske at vinteren har vært så lang når jeg har bodd der tidligere? Vi får uansett bare nyte sommeren så lenge vi har den, for man vet jo aldri når det snur. Jeg ville uansett bare tipse dere om at Nelly har 20% rabatt på ALT fra NLY  😍

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY

Kjole HER (40% rabatt)

Kjole HER (50% rabatt)

Kjole HER (40% rabatt)

Kjole HER ( 40% rabatt) 

Playsuit HER (40% rabatt)

2 kommentarer

2 thoughts on “NOEN FAVORITTER PÅ TILBUD

  1. Jeg husker det snødde 14. juni en gang når jeg var barn 😀 Men det ble så klart ikke liggende. Mye fine klær fra Nelly, selv om jeg sjelden tør kjøpe ting på nett. Erfaringen min er at det ikke passer, og jeg gidder ikke å sende tilbake osv.. 😀 Ha en fin dag 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *