NOEN TANKER

Categories Blogg

🌸 Til dere som følger meg på Snapchat og Instagram så tullet jeg jo litt med singellivet i går, og hvor kjedelig det er å lage middag til bare en person. Jeg tror nok det ble litt for mye snakk om kjæreste, for i natt så drømte jeg at jeg var skikkelig forelska, haha. Jeg trodde aldri jeg skulle skrive denne setningen, men det er jo faktisk så fint å være forelsket. Jeg våknet opp med en så god følelse, og drømmen føltes bare alt for ekte 😂 Jeg liker likevel singellivet hundre ganger bedre, så det er ingenting som kommer til å endre seg her.

🌸 Som dere vet så har jeg bestemt meg for å bytte på å være i Tromsø og Oslo, og til min store overraskelse så fant jeg ut at Frogner House Apartments leier ut leiligheter rett ved siden av meg. Som dere vet så elsker jeg nabolaget mitt, og jeg ble derfor så glad av å finne ut at jeg kan fortsette å “bo” her. Jeg ser faktisk rett over på leilighetene de leier ut fra stuevinduet mitt, så så nærme er det faktisk.

🌸 Her om dagen så jeg en jodel om meg som stakk litt, og jeg hater å innrømme det. Jeg synes bare det er så dårlig gjort når enkelte tar seg retten til å kommentere negativt om ting andre ikke kan noe for. Det sto et eller annet om at jeg hadde irriterende stemme, og da jeg kom over kommentaren så hadde den 91 upvotes, eller “liker klikk”. Ikke nok med at så mange har sagt seg enige, så var det også kommentarer om at om at jeg ikke er like pen etter at man har hørt meg prate, at måten jeg snakker på er cringe, at jeg har en slitsom stemme som høres ut som jodling og at den er skral. Grunnen til jeg kjente at den stakk litt var for at jeg fikk en del kommentarer på det da jeg var yngre. Jeg fikk blant annet høre at jeg snakket som en mann, så i mange år prøvde jeg å snakke annerledes. Jeg analyserte hver eneste setning, prøvde å snakke sakte, lavere, mer tydelig, penere and you name it. Jeg håper bare at neste gang du tenker på å skrive noe negativt om andre sitt utseendet, væremåte eller stemme, tenk deg om en ekstra gang.

🌸 En annen ting jeg heller ikke hadde trodd at jeg skulle si, jeg trives bare bedre og bedre med kort hår. Jeg tror nok det handler mest om at jeg endelig begynner å få litt lengde på håret mitt, og det gjør meg så glad å se at det vokser. Jeg kommer helt klart til å begynne med extensions igjen, so dont get your hopes up. Det føles likevel godt at jeg har begynt å like det, for som dere vet så har jeg ikke akkurat elsket å ha kort hår 😂

13 kommentarer

13 thoughts on “NOEN TANKER

  1. Åh, kan ikke Jodel forsvinne?!?! Har aldri vært der inne selv, men man hører jo hvor høl i holdet det er der inne! Man har den stemmen man har vel?! Hva med litt mer mangfold generelt her i verden! Helt utrolig hva folk henger seg opp i og gidder å bruke tid på! USJ! Bra du er mer komfortabel med håret! 😀 Fin er du uansett! <3

  2. Åå kjenner det koker når folk skriver ting om andre🤬 virker egentlig ut som personen er sjalu, kanshe d er han/hun som har en slik stemme🤔?
    Uansett så syntes ikke jeg at du har en stygg å skral stemme, å at du ikke er pen er jo åsså bare bullshit, å værtfall bare pga stemmen. Hva i all værden🤦‍♀️ du har en fin å god stemme å liker latteren din, være måten og at du er pen🥰

  3. Aldri kommenter før MEN…
    Alltid tenkt at du har en skikkelig kul stemme som er skikkelig sexy. Kunne ønske jeg hadde en unik og kul måte å prate på ,å høre ut som deg isteden for den vanlige kipe stemmen jeg har. Skulle ønske jeg hadde en forførende bedvoice til min gubbe. Faktisk tenkt på det flere ganger, så nå måtte jeg kommentere! Stå på, du er unik, skjønn og super på alle måter 🙂 hilsen 33 åring

  4. Jeg tenkte akkurat det motsatte at stemmen din er så kul og voksen jeg har alltid fått høre at jeg har baby stemme og blir ikke tatt på alvor når jeg snakker. Syns du er kjempe kul å elsker stemmen din. Vi får verra som vi er så lenge vi ikkje vart som en sku. Inni er vi vakre både jeg og du 😂

  5. Ikke bry deg om det, for noe sprøyt! Folk altså🙄
    Jeg synes du har en skikkelig fascinerende stemme og latter😄
    Hilsen jente 33☺️

  6. Det er jo en av de beste sidene dine, at du snakker med naturlig toneleie og bruker stemmen som helt deg. Fortsett med det og gi beng i jodel hobbyhaters.

  7. Kan ikke forstå ka dem mene med det, det e bare tøv! Du har en helt fin stemme og en syyykt herlig latter 🤩

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *