OM DU VURDERER Å BOOKE DEG EN REISE

Categories Blogg

Altså… Hvor nydelig er det ikke her i Tromsø? Om du noen gang vurderer å booke deg en reise i Norge, så vil jeg på det sterkeste anbefale Tromsø og generelt Nord-Norge. Det er en så utrolig vakker natur her, som man sjeldent får oppleve andre steder. Tobias og jeg var å gikk en kveldstur på ski forrige uke, og disse bildene er tatt fra turen vår. Vi hadde seriøst den beste turen på lenge, og jeg er så lei meg for at snøen i Tromsø har forsvunnet 🥺 Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle savne vinteren, men jeg håper virkelig at den kommer tilbake. Skiturer er noe av det beste jeg har gjort på veldig veldig lenge ❤️

2 kommentarer

2 thoughts on “OM DU VURDERER Å BOOKE DEG EN REISE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *