ØNSK MEG LYKKE TIL

Categories Blogg

Gjett hvem som enda er syk? Jeg har kommet til det punktet at nesa mi er så tett at hver gang jeg snyter meg så kommer det blod. Jeg har skikkelig dotter i ørene, og i dag skal jeg ut å fly haha!! Jeg har flydd en gang tidligere da jeg har vært skikkelig forkjølet, og alle som har gjort det samme vet hvor forferdelig vondt det er til ørene. Flaks at jeg bare skal sitte 11 timer på fly :)) hehe. Wish me luck. 

Jeg skal uansett ikke klage, for I DAG REISER JEG TIL LOS ANGELES. Jeg kan faktisk ikke tro at dagen endelig er her, med tanke på hvor utrolig lenge vi har ventet på denne reisen. Det er så mye jeg ser frem til å gjøre, spesielt å oppleve Las Vegas for aller første gang. Martine og jeg har booket oss inn på et skikkelig fint hotell, så vi har virkelig tenkt å gå all in når vi først skal oppleve Vegas. 

Det skal også bli utrolig hyggelig å se Nina igjen, det begynner å bli en stund siden sist. Jeg har fått så utrolig mange spørsmål hvem Nina er, hvem sin venn det er og hvordan vi ble kjent med henne. Kort forklart så er Nina bestevenninna til Zelia (som er min bestevenninne), så det var hun som satt oss i kontakt med hverandre. Det endte i alle fall med at Nina tilbydde oss å bo hos henne, selv om hun aaaldri hadde møtt oss før haha. Det sier mye om henne som person, for jeg tror ikke hvem som helst ville tatt inn tre fremmende jenter i hjemmet sitt. Det er derfor en ganske random historie, men jeg kjenner at jeg er veldig glad for at vi fikk bli kjent med henne. Nina er fantastisk <3

3 kommentarer

3 thoughts on “ØNSK MEG LYKKE TIL

  1. Jeg har pollenallergi og selvom jeg ikke er lege er jeg 90% sikker på at du har pollenallergi. Du har ihvertfall alle symptomene for det. Anbefaler deg å dra til legen når du kommer hjem, eller evt bare dra på apoteket og kjøpe allergimedisiner. Øyedråper, nesespray(for pollen) og allergitabletter funker veldig bra.

  2. Har du ikke lest på nyhetene hvor mye stråling man får i seg nå ved å fly? Det er iallfall jævlig mye.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *