SER JEG ANNERLEDES UT I VIRKELIGHETEN?

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly / Tone Lise Akademiet

Det er 20% rabatt på absolutt alt av sminke på Nelly i dag. Du kan klikke HER for å komme direkte til Nelly.
Highlighteren alle har spurt meg om er også på 20% rabatt, den finner du HER

Noen har gnikket seg litt i brynet, haha! 

Skal jeg fortelle dere noe jeg selv synes er litt morsomt? Jeg blir alltid mest fornøyd med de bildene jeg tar med litt promille i blodet. Det høres jo helt teit ut, men jeg tror nok kanskje jeg får litt ekstra selvtillit, haha! Jeg har alltid hatt problemer når det kommer til bilder, for jeg er dessverre litt for kritisk. Jeg tror nok mye av grunnen til det er at jeg har fått høre så mange ganger at jeg “ikke ligner på bilder, og ser bedre ut i virkeligheten”. Det er jo selvfølgelig bare et kompliment, men det får meg jo til å tenke at alle bildene jeg tar er mindre pene, haha. For noen helger tilbake så var det ei jente som søkte meg opp på Instagram for å se profilen min, og hun sa at hun fikk sjokk over å se bildene mine og at det ikke lignet på meg i det hele tatt 🙁 haha.

Det er selvfølgelig ikke noe som plager meg i hverdagen, det kan bare irritere meg litt når jeg tar bilder. Jeg ønsker jo ikke akkurat å drive med catfish og jeg vil heller ikke at folk skal få en aha-opplevelse av å se hvordan jeg egentlig ser ut i virkeligheten, haha.

Uansett, over til noe helt annet! Nå er egentlig planen om å få unnagjort litt jobb før jeg skal komme meg på skolen en tur for å lære meg smokey eyes. Til alle dere som tror jeg har sluttet, det stemmer ikke. Som jeg har fortalt dere før så skal jeg kun møte opp på de ukene jeg selv føler jeg har behov for, og den siste tiden har de gått gjennom mye jeg ikke vil få bruk for. Jeg skal jo bare lære meg sminke for min egen del, ikke for å utdanne meg. Det er helt sykt å se hvor mye jeg allerede har lært på denne lille tiden takket være Tone Lise Akademiet <3 Jeg vet det er mange som har spurt om sminkevideo, og jeg lover at det kommer veldig snart.

6 kommentarer

6 thoughts on “SER JEG ANNERLEDES UT I VIRKELIGHETEN?

  1. Jeg så deg i Oslo i helgen og da hadde du ikke på sminke eller så var det veldig lite sminke, og jeg synes du burde ta flere bilder sånn for du var kjempepen!💕

  2. Jeg har også fått høre at jeg ikke ligner på bildene mine. Men jeg fikk høre at jeg var mye søtere og faktisk pen på bilder, for det er jeg ikke er i virkeligheten 😊😊😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *