SLIK SKAL VI PUSSE OPP LEILIGHETEN

Categories Blogg

Beklager om det blir mye snakk om leilighet, men jeg synes bare den prosessen vi er i akkurat nå er så sykt spennende. Vi har sjekket ut litt leiligheter i både Trondheim og Oslo, og har nå bestemt oss for å legge inn vårt første bud. Vi startet å kikke på leiligheter i januar, så jeg tror at vi til sammen har vært på nesten 15 visninger i Oslo og Trondheim. Jeg har ikke snakket så mye om Oslo da de aller fleste leilighetene ikke har vært noe for oss. Vi har likevel funnet et par stykker som vi liker, men hvor disse leilighetene ligger velger vi å holde for oss selv akkurat nå.

Begge har vært opptatt av at leiligheten vi eventuelt kjøper skal ha nytt kjøkken og bad, men at vi skal ha muligheten til å kunne endre litt på utseendet uten å måtte pusse opp alt. Jeg tuller ikke når vi sier at vi har funnet to leiligheter som er helt p e r f e k t med tanke på hvordan vi vil ha det. Jeg tenkte derfor at jeg skulle dele mine inspirasjonsbilder med dere, slik at dere får en liten smakebit på hvordan vår første leilighet vil se ut.

Kjøkken: Vi begge har blitt enig om at vi ønsker et mørkt kjøkken, gjerne i en matt farge slik som dere ser på bildet. Vi er også 100% enig om at vi skal gå for gull, det er jo SÅ fint.

Stue: Jeg fant en leilighet på finn som hadde helt sort stue, og det er noe av det fineste jeg har sett. Jeg har egentlig aldri vært spesielt glad i mørke farger, men jeg tror nok vi kommer til å ende opp med å ha en helt mørk stue.

Soverom: Vi kan ikke bare ha mørke rom i leiligheten, for det vil jo bli ekstremt dystert haha. Vi har derfor sett for oss et soverom i lyse farger, samtidig som at vi tenker å kjøpe en ny sengegavl som er lik den på bildet.

Bad: Jeg må vel kanskje påpeke at de store prosjektene som bad og kjøkken ikke vil skje med engang, men vi har diskutert å kanskje ha et marmor-bad med gulldetaljer(hehe).

Walk in closet: Trenger jeg å forklare denne engang? Selvfølgelig skal vi gjøre det ene rommet til en walk in 😀 😀

Alle bildene er tatt fra Pintrest. 

2 kommentarer

2 thoughts on “SLIK SKAL VI PUSSE OPP LEILIGHETEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *