SPØRSMÅL & SVAR

Categories Blogg

Er du venner med de fra PH nå?
Jeg har god kontakt med noen få, men jeg er ikke uvenn med noen. Det er jo naturlig at ikke alle holder sammen, og det er jo tross alt tre år siden vi var med.

Kan du ha flere pranker?
Jaa så absolutt. Har dere noen gode ideer?

Hvorfor bruker du alltid filter?
Alltid er vel litt overdrevent, men at jeg bruker mye filter på Snapchat er jo ikke akkurat noe hemmelighet. Jeg ser likevel ikke problemet med noe så “uskyldig” og er egentlig litt trøtt på at absolutt “alt” skal kritiseres. Jeg har fått kritikk for å bruke extensions for at det er ikke er naturlig, haha. Jeg bruker det rett og slett for at jeg synes det er fint, men jeg har ingen problemer å vise meg uten filter og uten sminke, så jeg ser ikke helt problemet.

Er du bifil? 
Nei, det er jeg ikke.

Hvem har du streak med på Snapchat? 
Jeg har aldri skjønt meg på dette med streak, og det er absolutt ikke noe jeg har vært opptatt av å ha. Jeg har hørt historier at enkelte enda snapper eksen sin hver eneste dag for å opprettholde en “streak” på Snapchat, og da synes jeg at det kanskje har gått litt for langt, haha. Jeg snapper svært sjeldent privat, og har ikke streak med en eneste en.

Snuser du?
Nei, det gjør jeg heldigvis ikke. Jeg er så takknemlig for at jeg aldri lot meg påvirke i ung alder, for det må være så utrolig kjipt å være avhengig av noe så unødvendig og ikke minst dyrt. Jeg synes ikke akkurat at det er veldig attraktivt med en skikkelig snusleppe heller. Jeg klinte faktisk med en fyr etter at han hadde brukt løssnus, og det var så utrolig ekkelt at jeg ikke kan beskrive det engang. Jeg fikk sånne små korn i munnen, og ja ÆSJ. Til mitt forsvar så visste jeg ikke at han nettopp hadde tatt ut løssnusen 🙁

Hvor mye koster det å være med på Paradise Hotel?
Det er helt gratis å være med, men du tjener jo ikke noe på tre måneder så jeg anbefaler å ha spart opp litt penger.

Hva er det sykeste ryktet du får høre om deg selv?
Jeg kommer ikke på et spesifikt akkurat nå, men jeg kan vel si det sånn at jeg har fått høre MYE rart de siste årene. Det er morsomt hvordan noen bare kan dikte opp noe helt random, så tror automatisk alle at det er sant.

Hvor høy er du, og hvor mye veier du?
Jeg kommer ALDRI til å svare på hvor mye jeg veier, for det er det absolutt ikke noe noen andre har noe med. Jeg vet faktisk heller ikke hvor mye jeg veier, og det er virkelig ikke noe som opptar meg. Man skal aldri sammenligne egen vekt med andre, for det er virkelig SÅ forskjellig fra person til person. Det er også mange faktorer som spiller inn på vekt, så det er ikke noe jeg ville brukt tiden min på. Det er ikke bra å henge seg for mye opp i det, så vær så snill å ikke legg fokuset ditt der <3  Når det kommer til høyden min så er jeg rundt 172cm.

Har du noen ganger tisset på deg? Eller har du noen andre morsomme historier? 
Jeg var veldig redd for å sove borte da jeg var barn, og tisset derfor ofte på meg om jeg ikke overnattet hjemme. Utenom det så kan jeg ikke huske at det har skjedd i voksen alder, haha.

Har du anbefalinger på gode vegetarprodukter? 
Om du vil ha noen billige alternativer så er det mye godt du kan lage med grønnsaker, bønner, linser og kikerter. Er du like lat som meg som liker ferdigprodukter så elsker jeg produktene fra Coop sitt eget merke, og Quorn. Jeg vil anbefale på det sterkeste å prøve “bitar” fra Quron, de er SÅ gode.

Hvor ville du helst bodd av LA og Las Vegas?
Helt klart LA. Nå har jeg bare vært i Vegas en gang tidligere, men det var alt for mye mennesker og kaos for meg. Jeg synes også klimaet i LA er mye bedre, og jeg føler at Vegas kun er festing.

Har du noen store ønsker for fremtiden?
Akkurat nå? Leve livet. Jeg skal gjøre akkurat det jeg ønsker og vil, og jeg er bare så spent på å ta dere med på denne reisen. Det er mye jeg ikke har delt enda i det offentlige, so just wait for it!!

Tror du på gud?
Jeg tror på at det er noe mer mellom himmel og jord, men om det er en gud vet jeg ikke helt.

Hvem er høyest av deg og Morten?
Vi er like høye ca, han er kanskje en eller to cm høyere enn meg.

Har du mange nære venninner?
Ja, det vil jeg si. Jeg har vel egentlig flere enn hva jeg har tid til, men heldigvis så er det ingen av oss som krever noe av hverandre. Vi alle vet at hverandre er opptatte, og heier og støtter hverandre i det vi gjør. Julie Daae ser jeg for eksempel bare 2-3 ganger i året, men vennskapet vårt forblir alltid det samme likevel <3

Når legger du deg om dagene?
Jeg legger meg mellom 22.00 og 00.00, også står jeg opp mellom 8-9.

Hvorfor er du så gira på å flytte til USA?
For at jeg har lyst til å bo i utlandet mens jeg er ung og ikke har noen forpliktelser. Jeg tror man lærer mye og vokser som menneske ved å rive seg selv litt løs fra alt som er trygt og godt. Jeg skal jo bo i Norge for resten av livet, så hvorfor ikke prøve noe annet for en periode? Jeg elsker jo også å være der, i tillegg til at jeg tror at jeg kan skape mye mer interessant og bedre innhold på kanalene mine.

Har du noen gang vært sammen med en utenlandsk gutt?
Nei, men jeg har datet en.

Har du noen ganger tenkt at du skulle ønske at noe var annerledes i livet ditt?
Ja, det har jeg. Jeg kan tenke det ofte, men det er nok for at mye vil ha mer. Vi jobber mot målene våre, og når vi klarer de så setter vi oss nye som vi drømmer om. Det er absolutt ikke noe galt med det, men jeg tror man noen ganger må minne seg selv på alt man har i livet sitt, og hvor bra det egentlig er.

Hvor gammel er du?
Jeg fyller 25 om to måneder, HJELP!! haha

Når fikk du mensen for aller første gang?
Jeg var sånn 12-13 år gammel og hadde på meg HVIT bukse. Jeg var heldig med den 😀

Har du og Martine mistet kontakt etter at du flyttet?
Nei, det har vi ikke. Naturlig nok så møtes vi ikke like ofte som før, men alt er som det alltid har vært <3

Er det du som kontakter sponsorer eller er det deg?
De kontakter meg, men jeg kontakter også. Jeg liker å stå på for pengene mine, og ikke bare ligge på sofaen å vente på at noen skal kontakte meg, haha. Jeg har jo også managment (adsales) som selger for meg.

Tips til en foundation med bra dekk?
Huda Beauty sin er den beste.

Kjedeligste bloggeren du vet om?
Jeg har ikke et spesifikk navn å komme med, men som jeg har sagt til dere før så treffer feks ikke mamma-bloggere meg. Ikke for at de nødvendigvis er kjedelige, men rett og slett bare for at de er på et helt annet stadige i livet enn meg. Jeg har jo absolutt ikke lyst på barn, og det er ingenting rundt familielivet som interesserer meg akkurat nå. Det kan jo endre seg en dag, men sånn som ting er nå så liker jeg mer dette ung/voksen livet, fashion, REISE, dyr og ++

Hvor mange kjærester hadde du i løpet av ungdomsskolen?
Jeg hadde to stykker.

Hvor gammel var du da du var på besøk hos en gutt for første gang?
Jeg var vel 13 år om jeg ikke husker helt feil. Jeg hadde jo selvfølgelig vært på besøk hos guttevenner før den tid, men jeg regner med at du tenkte mer på noen jeg kanskje var litt betatt/forelsket i?

Hvilken linje gikk du på VGS?
Jeg gikk helse og sosialfag, barn og ungdom, også påbygg.

9 kommentarer

9 thoughts on “SPØRSMÅL & SVAR

  1. Morten skrev på igstory at han var i 179. Da er du 178 og ikke 172 ?? Eller lyver han på den for å virke høyere.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *