TAKK FOR NÅ BLOGGERNE <3

Categories Blogg

Som dere kanskje allerede har forstått så er jeg altså ikke med i neste sesong av Bloggerne. Det føles både trist og bra på en og samme tid. Det er bare noen år siden min aller største drøm var å være med i Bloggerne, og jeg er stolt over meg selv som har fått være deltaker på en så fantastisk serie (Norges beste etter min mening).

Da jeg fikk spørsmål om å være med satt jeg meg mål om å være med minst to sesonger, maks tre. Selv om det kanskje ikke ser sånn ut, så krever det mye å skulle dele absolutt alt som skjer i livet ditt til enhver tid. Som dere kanskje også vet så har 2020 for meg vært ganske turbulent, og jeg fant fort ut at dette var noe jeg bare ville ha for meg selv. Det som kanskje har vært det vanskeligste med jobben min er å vite hvor man skal sette grensen, og hvor skillet mellom privatliv og jobb går. Jeg lever jo av å dele det som skjer i livet mitt, så det er noen ganger vanskelig å vite når nok er nok.

Tidligere hadde jeg ingen grenser for hva jeg valgte å dele offentlig, og dro den nok litt for langt noen ganger. Det siste året har jeg bare kjent mer og mer på at jeg trenger litt privatliv også, og at jeg ikke lengre har behovet for at alle skal vite absolutt alt. Jeg har hatt behovet for å gå gjennom dette alene, og det har heller ikke vært noe jeg har ønsket å dele med hvem som helst. Jeg vil uansett bare takke alle dere som har heiet, støttet og alltid vært der. Selv om det er over nå, så vil ikke det si at det er for alltid. Hvem vet hva som skjer i fremtiden? Kanskje jeg dukker opp på TV-skjermen igjen 😀

Jeg vil uansett bare takke Bloggerne for denne fantastiske opplevelsen. Jeg har fått blitt kjent med så mange fine mennesker det siste året, og jeg kunne aldri vært foruten ❤️

15 kommentarer

15 thoughts on “TAKK FOR NÅ BLOGGERNE <3

  1. Utrulig trist å ikke se deg på skjermen dette året også Sofie❤️ Håper du gjør comeback ved en senere anledning❤️ Du virker som en fantastisk jente, med så mange gode verdier❤️ Du er et bra forbilde🤤

  2. Så synd at du ikke er med lengre! Jeg heier/ heiet på deg og Martine💛
    Du har også behov for litt privatliv slik alle andre mennesker har.
    Lykke til videre, og jeg håper du kan ha noen meetuper senere, når Corona’en er over! 😍
    Håper jeg ser deg senere på et TV program, jeg kommer i hvertfall til og følge deg på sosiale medier, bloggen…..
    Kan du følge meg please?
    Det hadde betydd mye🤗❤️
    Du er så modig, hyggelig, snill, morsom…
    Jeg er stolt av å følge deg! 🎉🎊
    Lykke til… uansett om du er på TV eller ikke.. og håper at du får et fint uansett.
    Klem fra en stooor faan♥️💜

  3. Synes ikke du bidro så veldig mye i bloggerne egentlig, så kanskje det uansett var for det beste? 🙂

  4. Skjønner ikke hva den personen over her mener om at ikke du bidro så mye til programmet. Det er jo helt feil, du er en av dem som har fått programmet til å i det hele tatt bli interessant igjen. Hadde det ikke vært for deg hadde jeg ikke giddet å ta det på en gang fordi du er så ekte og ikke hele tiden må fronte “den perfekte jeg”. Du er tvers gjennom en ekte god influencer som fortjener mye mer oppmerksomhet enn det du faktisk får. Så kanskje greia med den kommentaren over her betyr at du ikke gjør så mye ut av deg selv, for ja, du er ekte. Det er ikke skuespill. Der finnes mennesker som vil pynte på livet for å gjøre en best mulig TV opptreden og så finnes det folk som deg Sofie, som bare er seg selv og som deler livet sitt akkurat slik det er. Takk til deg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *