TING HAR ENDRET SEG

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Genser HER / Bukse HER (50%) / Smykke HER (20%)

Jeg trodde aldri jeg skulle skrive det her, men jeg kjenner at jeg begynner å bli lei av å blogge. Jeg må presse meg selv for å sette meg ned å skrive innlegg, og jeg sliter skikkelig med å finne motivasjon og inspirasjon. Jeg tror bare det har sluttet å utfordre meg på den måten det gjorde før, og jeg lever ikke for bloggen som jeg kanskje gjorde tidligere. Det var en periode lesertall påvirket hele dagen min, og hadde jeg ikke rukket å skrive nok blogginnlegg en dag så hadde jeg ingen problemer med å avlyse planer for å å skrive innlegg. Bloggen var ikke jobben min, det var hele livet mitt.  Jeg er jo veldig glad for at jeg viet så mye tid til den, for om jeg ikke hadde gjort så hadde jeg kanskje ikke vært her jeg er i dag. Det er selvfølgelig mange innlegg jeg gjerne skulle vært foruten, men man lærer så lenge man går.

Jeg tror nok situasjonen vi befinner oss i akkurat nå spiller en stor rolle. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg stresser veldig mye over det som skjer i verden akkurat nå, som sikkert veldig mange av oss gjør.  Det er også vanskelig å skulle finne på noe nytt å skrive om når jeg ikke gjør noe annet enn å være hjemme og gå tur med Celine. Det er jo selvfølgelig bare en periode jeg er i akkurat nå, og jeg vet jo at det vil gi seg etterhvert. Det er nok ikke rart man blir lei når man har gjort det samme nesten hver eneste dag i tre år, samtidig som at man kanskje føler at man har kjørt seg litt fast. Jeg er ikke like opptatt av blogging som jeg en gang var, men det kjenner jeg bare at jeg er glad for sånn egentlig. Jeg gikk fra å leve etter hvor mange lesere jeg hadde, til at jeg aldri sjekker det. Misforstå meg rett, for selvfølgelig ønsker jeg at folk skal trykke seg inn her og jeg er EVIG takknemlig for alle som gjør det. Det er bare ikke der at det påvirker hvordan jeg føler meg lengre, og det er jeg glad for.

Det er jo også litt morsomt å se hvor mye som har endret seg fra da bloggen min havnet på topplisten i 2017 og til nå. Alle som var med på reality lagde seg en blogg, skrev om de samme tingene og kjempet om plassene på topplisten. Absolutt ALLE jentene i min sesong lagde seg blogg, og nå har vi kommet dit at ingen gjør det. Nå er det liksom Instagram, YouTube og TikTok som er det store, og det er egentlig bare morsomt å følge med på utviklingen. Det er vel kanskje nå det er lurt å starte en blogg, for konkurransen er jo lik null, haha.

Jeg er jo evig glad i blogging, og kommer selvfølgelig til å fortsette <3 Jeg tror jeg bare må tillate meg selv å være litt lei nå, og fokusere på noe annet en liten stund. 

7 kommentarer

7 thoughts on “TING HAR ENDRET SEG

  1. Mye forandrer seg ja. Sikkert deilig at du ikke er så opptatt av lesertall som før tenker jeg. Det må nok føles meget stressende! Og veldig forståelig at motivasjonen kan dale, spesielt i den tide vi er i nå ja! Men du er mer enn bra nok i jobben din i hvert fall, Sofie! Det skal du vite! Klem! <3

  2. Stolt av deg hvor lenge du har kommet med bloggen din 💛 elsker stilen din også 🤩 lurte på kan du vær så snill legg linken hvor du har kjøpt sofa din og putene til sofa, takk ☺️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *