UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly.

Rabattkode: NILSEN25 gir dere 25% rabatt på ALT fra NLY BRANDS. KLIKK HER ♥

Følte du deg bedre etter operasjonen din? 

Det som er skummelt med å operere en gang er at når du først har gjort det så er det lettere å gjøre det igjen. Jeg var fornøyd akkurat der og da, men så tok det bare noen måneder før jeg fant noe nytt å pirke på. Jeg begynte tross alt med bikini fitness for å bli tynnere og ikke for at det var en interesse jeg hadde. Jeg endte opp med å få et skikkelig anstrengt forhold til mat og et enda mer kritisk syn på kropp enn hva jeg allerede hadde. Jeg tror mange av oss (inkludert meg selv) tror at det å gjøre en endring på kropp eller utseendet vårt vil gjøre oss lykkelig, men det er bare så forbanna feil som man kan få det. Du vil ikke bli lykkelig av større pupper, rumpe eller av å få kroppen du har drømt om så lenge. Lykke kommer innenfra, og det er noe DU må jobbe med. Jeg har lært at jeg ikke ble lykkeligere av større pupper og kunne jeg valgt igjen så hadde jeg ikke gjort det. Jeg var ikke gammel nok som 18-åring til å ta et slikt valg, og det skremmer meg faktisk at aldersgrensen for plastisk kirurgi er så lav som den er.

Hvilke blogger leser du? 

Jeg leser bloggene til vennene mine,  så pleier jeg å sjekke bloggene til noen av de i Sverige. Jeg leser ikke så mye blogg da jeg henter mest inspirasjon fra Instagram, haha!

Når vil du reise til Los Angeles igjen? 

Jeg vet ikke, men det blir nok et par turer over nyåret. Jeg vil faktisk prioritere New York nå, da jeg synes det er en mye finere og bedre by. Denne gangen ønsker jeg å reise på jentetur da, hehe!

Vil vi se deg på TV-skjermen i 2019? 

Maybe baby 😀

Savner du å være singel å kunne ha muligheten til å date? 

Jeg har det så bra med Morten at det ikke har vært en tanke hos meg. Jeg kan ikke å flørte eller å sjekke opp, og jeg synes dating er kjempekleint, haha..

Stemmer det at du har hatt en tidligere flørt fra New York? 

Neei, det stemmer ikke! Apropos dating og singellivet; Skulle jeg datet noen så har jeg alltid hatt lyst på en flørt fra utlandet. Det virker litt.. spennende? haha.

Hvordan har du det nå? 

Veldig opp og ned. Jeg gleder meg bare veldig til å komme hjem til Tromsø.

Hva er det verste med å være blogger? 

At alle tror de kjenner deg og dømmer deg for hver minste ting. Jeg er så utrolig mye mer enn hva dere ser og leser her, og det tror jeg nok mange av mine “kollegaer” også vil si.

Hva er det beste med å være blogger? 

Alle de fantastiske mulighetene man får, og ikke minst alle de fine menneskene man får møte. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor ekstremt glad jeg blir hver gang dere kommer bort til meg. Det betyr uendelig mye å få møte dere som heier og følger meg, jeg tror virkelig ikke dere kan forstå. Så er jeg også SÅ heldig å ha så mange fine mennesker som legger igjen kommentarer her hver eneste dag. TUSEN TAKK 😭 ❤️

Om du kunne få et ønske oppfylt til jul, hva skulle det vært? 

Få en dag med pappa.

Hvorfor kysser du og Morten aldri i vloggene deres?

Aldri er nok litt feil å si, for vi kysser av og til i vloggene våre. Hvorfor vi ikke kysser mer når vi filmer vet jeg helt ærlig ikke. Er dette noe folk ønsker?? haha

Hvor er Morten akkurat nå? 

Han er på besøk hos en kompis som har bursdag i dag.

Hvorfor drikker du så sjeldent? 

Jeg er i en dårlig periode akkurat nå, så da velger jeg å holde meg unna alkohol.

Er du mye sjalu på Morten og omvendt? 

Nei, det er vi heldigvis ikke. Morten og jeg fikk faktisk skryt av Carina i dag, for hun synes det var så fint å se at vi var så trygge på hverandre.

Har du tenkt på navn om du skal få barn? 

Hailey og Nathaniel.

Er du gravid? Siden du har sluttet å drikke alkohol? 

Hehe nei, ikke som jeg vet om 🙂

Når vil du at Morten skal fri til deg? 

Det vet jeg ikke, men ikke akkurat nå. Jeg vil nyte livet som ung før vi tar et så stort steg i forholdet vårt.

Når er treningsprosjektet deres ferdig? 

Det falt vi dessverre ut av for veeeldig lenge siden, haha! Vi trener fortsatt, men ingen av oss ønsker å ha et slikt “press” over oss. Trening skal være moro, ikke noe man “må” gjøre.

Hvordan er det å bo i Oslo?

Det er veldig digg med tanke på alt jeg har rundt meg. Det er godt utvalg i restauranter, det er matbutikker som er åpent døgnet rundt, vi har en amazing kollektivtrafikk og det er alltid noe som skjer.

Hvem synes du er den dårligste YouTuberen i Norge? 

Jeg følger ikke nok med på YouTube til å kunne uttale meg om det.

Drev du med idrett da du var yngre?

Ja, både fotball og ridning. Det morsomme er at jeg var skikkelig god i begge to!

Hva tenker du om at Martine Lunde skal være med på bloggerne? 

Jeg har visst det en god stund nå, og jeg er like stolt i dag som jeg var da jeg fikk vite det. Det er helt sykt å tenke på at dette er tredje TV-programmet hun skal være med på, aner dere hvor stort det faktisk er ? Jeg er skikkelig stolt <3

Hvem har du nærest kontakt med fra Paradise Hotel? 

Andrea og Martine.

Hva synes du om at Andrea flytter? 

Skal jeg være helt ærlig så hater jeg det. Det kommer til å bli skikkelig kjipt å ha hun så langt unna 🙁 Det er likevel viktig at hun gjør det som er rett for henne, og om det innebærer flytting så vil jeg alltid støtte henne.

Favoritt julefilm? 

Hjemme alene i New York.

Bruker du g-string hver dag? 

Jaa, det gjør jeg.

Hva synes du om at Carina legger ut så mye om Morten på Instagram? 

De er bare gode venner, så det er ikke noe jeg tenker over engang.

16 kommentarer

16 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Kommer du til å besøke Andrea når hun flytter, og liker du at fans kommer bort til deg? Så seg for ikke så lenge siden, turte ikke å få bort. Elsker deg og bloggen!!!

  2. Skjønner at du ikke vil «fronte» plastiske operasjoner på bloggen din. Jeg har selv tatt silikon i puppene når jeg var 18 år gammel, og jo, jeg føler meg MYE bedre! Selvtillit kommer selvfølgelig fra innsiden, men når man har hatt komplekser hele livet sitt så syns jeg d skal være «ok» å gjøre noe med d. Kanskje du hadde et bedre utgangspunkt enn meg, og derfor «angrer» den dag idag.

    1. Hei 🙂
      Jeg hadde veldig komplekser jeg også, men med alderen så har mye forandret seg hos meg i alle fall. Hva andre velger å gjøre er ikke noe jeg velger å legge meg bort i og får være opp til hver enkelt. Jeg forteller bare min historie og erfaring, så er det nok garantert noen som vil ha en annen <3

  3. Det er blitt en «trend» at en ikke ville operert igjen. Det hadde du helt sikkert gjort. Alle sier vi at det ikke skulle skjedd, men i det utseende fokuserte samfunnet vi har, så blir det slik. Du fyller jo leppene, har hair og vippe extensions. Du hadde aldri gått rundt idag og vært flatbrystet. Kanskje du vil ta ut silikonen siden du ikke ville gjort det igjen? Jeg tok ut mine. Hadde null smerte, og resultatet ble kjempefint. Hvis dere alle ikke ville gjort det igjen, så ta de ut da. Så kan vi se om du trives med det. Tviler sterkt. Ønsker at du svarer Sofie.

    1. Om jeg helt sikkert ville operert igjen så hadde jeg vel gjort det for lenge siden? Jeg har skrevet flere ganger før det ble “en trend” at jeg ikke hadde gjort det samme den dag i dag. Det er forskjell på å ikke ville gjort det igjen og angre så mye at man ønsker å fjerne silikonen. Jeg har vokst på de snart 6 årene, og har ikke samme syn på kropp som jeg hadde da. Jeg hadde komplekser og følte at ingen ville godta meg og mine naturlige pupper. Jeg var ung og usikker, og tok den “lette utveien”. Hadde en gutt dumpet meg den dag i dag for at jeg ikke hadde hatt store nok pupper så ville jeg aldri i min villeste fantasi hvert med en sånn type 🙂 Jeg tenker at det må være lov til å forandre seg. Jeg synes også det blir veldig feil å sammenligne vippe og hairextensions med operasjoner 🙂

  4. Hva skjer med at bildene dine på bloggen er så dårlige for tida? Det er jo i så ufokus på alle bilder, det kan være kult en gang i blant men det er jo på hvert bilde..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *