UKENS SPØRSMÅL & SVAR

Categories Blogg

Vet du om noen steder i Oslo som er flinke med negler?
Beautybymonsen på Instagram ❤️

Har du en gutt i kikkerten etter Morten? 
Nei, det har jeg ikke. Jeg kunne gjerne datet noen, men jeg orker ikke å gjøre det bare for å gjøre det om det gir mening? 😅 Det er viktig for meg at kjemien er der, og at vi er like på noen punkter.

Hva er det beste du har opplevd noen gang? 
Hmmm veldig godt spørsmål. Jeg har nok ikke bare en hendelse å dra frem, men det må nok være alle reisene jeg har vært på. Det er virkelig ingenting i denne verden som gjør meg mer lykkelig enn å reise.

Beskriv drømmedaten din?
Det må nok være å bli tatt med på helikoptertur over New York. Det har jeg hatt lyst til sååå lenge, men har vært alt for redd til å prøve 🥺

Blir du lett irritert/sur?
Nei, det gjør jeg ikke. Det skal heldigvis mye til før jeg blir fornærmet eller lei meg, men når jeg først blir sur så kan jeg bli skikkelig sinna også. Jeg vet ikke om det er noe bedre akkurat 😅

Si en ting du savner ved å være i et forhold?
Det må nok være å ha noen å sove sammen med, det er jo så koselig med mindre vedkommende sparker, snorker eller tar hele sengen hehe.

Hvor mange kjøper du julegaver til?
Jeg har 22 navn på listen min.

Stemmer det at du ble observert ute på middag sammen med en gutt forrige helg?
Enten så har jeg en “look a like” her i Tromsø, eller så er det nok bare et rykte. Jeg har ikke vært på noe middag, så der må jeg nok skuffe dere.

Hvorfor sluttet du å date siste personen du datet?
Det ble alt for seriøst, og det var noe jeg var veldig klar på fra start at jeg ikke ønsket eller var klar for.

Hvor mange har du ligget med?
Over 10, under 20 🤪

Hva ser du frem mot akkurat nå?
En normal hverdag, reising, strandliv, nye opplevelser og kunne dra ut på byen med venner igjen UTEN restriksjoner 😭 Er det egentlig noen som husker hvordan det var??

Når bruker du å legge deg?
Et sted mellom 10-11. Jeg blir trøtt rundt 8, så har jeg en kamp mot meg selv i ca to timer før jeg går å legger meg 🤶🏻

Hvilket kamera bruker du?
Akkurat nå bruker jeg typ bare mobilen min da jeg er kjempefornøyd med kameraet.

Hvor mange tatoveringer har du?
Jeg har tre tatoveringer.

Visst du skulle gitt en råd til “14 år gamle Sofie?” hva ville du sagt?
Jeg ville sagt at alt kom til å ordne seg uansett hvor vanskelig ting føltes akkurat nå, og at jeg måtte stå på og jobbe hardt for å nå alle målene mine. Ingen drømmer er for teite eller for store.

Hva tror du skjer når vi dør?
Jeg HÅPER og tror at vi ikke blir født på ny, men at energien vår fortsetter å leve videre her på jorda. Som dere vet så tror jeg jo veldig på det overnaturlige, og jeg er selv overbevist om at de vi mister er rundt oss på en eller annen måte for å passe på. Så håper jeg selvfølgelig at vi møter de vi har mistet, og at jeg en dag vil møte pappa og Sondre igjen.. 💕

Nevn en ting du er lei av å få kommentar på?
“Du hadde vært så mye finere med mindre sminke, det er too much”

En sang du har hørt mye på den siste tiden?
Astrid S – Its okay if you forget me. Jeg kjenner meg veldig igjen i sangen, så den ble veldig nær om jeg kan si det sånn? Den er virkelig sååå fin.

Hvor ofte trener du?
5-6 ganger i uken.

Kunne du tatt kjærestetatovering?
Helllllll nooooo!! Er det en ting jeg aldri skal ta så er det akkurat det.

4 kommentarer

4 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL & SVAR

  1. For å svare på hvorfor noen screener treningsselfiene dine(jeg er ikke en av de). For min egen del, som heterofil mann, synes jeg aldri du ser flottere ut enn på disse bildene og jeg tipper de er flere av oss som synes det 🙂
    Jeg håper flere av bildene de finner veien til bloggen eller instagram, kanskje som en kontrast til de «vanlige» bloggbildene dine?

    Dette var vel strengt tatt ikke ett svar men en tolking… ha en strålende dag Sofie 😁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *