Aker brygge

Categories Reise

Hei alle sammen ♥

Idag bestemte jeg og Julie oss for å være ganske spontane å ta oss en liten tur til Oslo. Eneste grunnen til at vi dro til Oslo var for å dra på Aker brygge å spise. Så jo, ganske desperat. Her skal man ikke kjede seg et sekund som dere sikkert skjønner. Men det var utrolig koselig, og det er viktig å gjøre litt hyggelige ting før Julie forsvinner i et helt år igjen. Jeg hadde jo selvfølgelig klart å glemme studentbeviset mitt når jeg skulle ta toget idag. MEN på vei til Oslo gikk det helt fint, men måtte jo selvfølgelig møte på verdens mest sure mann på vei hjem igjen, så da måtte jeg betale 53kr ekstra. Bestemte meg derfor å ta bussen til gardemoen imorgen, for jeg orker ikke å bruke en krone til på NSB, haha. 

Jeg er sikkert verdens mest barnsligste person, men han kunne faktisk sett litt mellom fingrene. Det gjorde hun snille damen som var på toget til Oslo. Men nå er det leggetid, skal tidlig opp imorgen da jeg skal hjem til Trondheim igjen. 

1 kommentar

1 thought on “Aker brygge

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *