På reisefot igjen

Categories Reise

Hei alle sammen ♥

Da er jeg snart på tur til flyplassen igjen. Er ikke 24 timer siden jeg var der sist engang, så det siste døgnet har vært litt stressende. Var bare å pakke ut og trene med engang jeg kom hjem igår, for å så pakke på nytt igjen i dag tidlig. Denne gangen går turen til Tromsø der jeg skal besøke min kjære mor. Skal være i Tromsø fram til Mandag, så er det rett på jobb igjen.

Ferien min har gått så utrolig fort, og jeg vet at de siste dagene ikke kommer til å gå noe saktere heller. Men kjenner det blir litt godt å komme tilbake til hverdagen igjen. Skal jobbe så utrolig mye dette året, for å spare mest mulig penger til å kjøpe min egen leilighet i Oslo. Kan nesten ikke vente med å flytte til Oslo, har virkelig blitt en favoritt by de siste årene. 

1 kommentar

1 thought on “På reisefot igjen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *