3 dager igjen

Categories Hverdags

Er det bare jeg som syntes dagen blir mye bedre når man har god tid? I dag hadde jeg en hard kamp mot sengen for å komme meg opp, men jeg klarte det. Jeg er en sånn person som gjerne ligger i sengen helt fram til jeg virkelig må stå opp, men ikke i dag. I dag kom jeg meg opp klokken 10 å jeg skal ingenting før halv 2. Nå ligger jeg og Celine på sofaen å koser oss. Selv om det ikke ser sånn ut på bildet ovenfor. Det ser ut som om Celine prøver å komme seg vekk, noe hun sikkert gjorde også haha. Neida, hun ligger helt inntil meg nå. Men så diva som hun er vil hun selvfølgelig ikke ligge over teppe men under teppe.Men over til noe helt annet. I DAG ER DET TRE DAGER TIL JEG DRAR TIL STOCKHOLM! Herregud som jeg gleder meg! kan tiden gå fortere egentlig? En dag etter jeg kommer hjem fra Stockholm skal jeg ut å reise på ny, for da skal jeg hjem til min kjære mor ♥ det skal bli så godt å komme hjem igjen, jeg gleder meg! 

4 kommentarer

4 thoughts on “3 dager igjen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *