Når man har alt

Categories Mote

Er det bare jeg som ikke har noen ønsker i år? Det eneste jeg har ønsket meg er et nytt kamera, ellers er jeg helt blank. Jeg har tydeligvis alt jeg trenger når det er ingenting som er på ønskelisten min. Så hva ønsker man seg når man har alt? Klær er vel det som kommer opp i de fleste tilfeller. Klær føler jeg aldri at jeg kan få nok av. I alle fall ikke så lenge Nelly eksisterer. Føler at det er noe nytt som jeg MÅ ha hver eneste gang jeg er innom, haha. 


Pumps HER // Boots HER
Veske HER // Deksel HER
Kjole HER // Kjole HER
Nattskjorte HER // Jakke HER

 

//annonselenke

11 kommentarer

11 thoughts on “Når man har alt

  1. Ønsker meg bare dyre ting som regel. Sendte ønskelisten min til moren min i år og hun bare” Det var jo ikke en lang ønskeliste”. Hadde bare 3 punkt og det var kun gavekort som sto på lista haha

  2. Så mye fint! <3
    Sliter i år selv, ingen ønsker annet enn at vi skal ha en fin jul sammen og nyte lange koselige dager med mat og kos <3

  3. Det er nesten farlig å gå inn på Nelly! Man finner ALLTID noe man ønsker seg og som man bare MÅÅÅÅ ha.. Hater det når jeg ikke har råd :/
    I år ønsker jeg meg mest penger og ting til bilen min.. Lappen er dyrt..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *