Smågodt for alle penga

Categories Mat

Er jeg den eneste som ikke svømmer i smågodt denne helgen? Det ble vanskeligere enn jeg trodde å få tak i smågodt til påskeeggene jeg har kjøpt, for det var virkelig utsolgt overalt. Men det er vel sånn vi nordmenn er i påsken og alle andre høytider haha. Men for all del, kos dere og nyt påsken ♥ Jeg skal selv kose meg med masse smågodt neste helg, og jeg gleder meg. For min del prøver jeg å komme litt tilbake i rutiner etter ferien, og bestemte meg derfor for å lage speltlompepizza i kveld. God og sunn mat hjelper veldig mot cravings ( noe jeg har alt for ofte haha). Nå skal jeg slappe av litt før jeg skal på nattevakt. Kjenner meg ikke helt klar for hverdagen enda, men sånn er det bare. Ha en fin helg alle sammen ♥

8 kommentarer

8 thoughts on “Smågodt for alle penga

  1. Vi har heller ikke fått tak i til påskeeggene! 🙂 men sånn er det jo bare! Godt jeg skal over til Sverige føre påskeaften så tantebarna kan få noe! 🙂 Håper du får en fin vakt på jobb! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *