SØNDAG

Categories Ikke kategorisert

I dag klarte jeg endelig å stå opp før klokken 12. Jeg har hatt vekkerklokken på 10.00 hver eneste dag denne uken men aldri har jeg klart å komme meg opp. Jeg vet ikke hva det er, men jeg har vært utrolig sliten og utmattet de siste dagene. Det er uansett deilig å stå opp til normal tid, da jeg får mer ut av dagen. Nå skal jeg bare drikke opp smoothien min så skal jeg komme meg på trening. 

Jeg syntes det var utrolig moro å se hvor mange som viste interesse for innlegget mitt om forandring, du kan lese det her. Som jeg har nevnt litt tidligere så er det store forandringer som skjer i livet mitt de neste ukene, som jeg skal fortelle dere om veldig snart. Jeg måtte få ut tankene mine for å skjønne selv at alt som skjer framover kommer til å være noe bra, til slutt. Jeg skal innrømme at jeg er redd, men i dette tilfelle er denne redselen bare bra. Jeg gleder meg til å bevise til meg selv at det ikke var noe å være redd for. Det er uansett utrolig morsomt at jeg kan motivere andre også, det er ikke noe som gjør meg mer lykkelig. 

3 kommentarer

3 thoughts on “SØNDAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *