Det kan ikke stemme

Categories Ikke kategorisert

Er det en ting jeg virkelig skulle ønske jeg kunne endre på i livet mitt så er det behovet for å sove lenge. Jeg misunner virkelig alle dere A-mennesker der ute, hvorfor ble det ikke meg? 🙁 Jeg tror ikke dere vet hvor heldige dere er, for herregud så utrolig deilig det må være. Står jeg opp før klokken 9 er jeg en zombie hele dagen, noe som er utrolig irriterende. Det skal sies at jeg våknet fort med engang jeg gikk ut ytterdøren i dag, HVA SKJER MED 2 GRADER? Jeg vet vi er i Oktober, men vi hadde fortsatt 17 varmegrader forrige uke. Jeg sitter nesten med den følelsen når du reiser hjem fra syden og kulden slår deg i det du går ut av flyet på Gardemoen. Jeg trodde først ikke det kunne være rett, men Snapchat hadde altså rett. Jeg skjønner at det ikke er lenge til vinteren er her, buhu. 

Nå skal jeg avslutte dette negative innlegget å begynne å rydde litt. Oppskriften på den etterspurte pizzaen kommer også i dag, GLED DERE !

2 kommentarer

2 thoughts on “Det kan ikke stemme

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *