Hva gjør jeg i Tromsø?

Categories Ikke kategorisert

Når jeg reiser til Tromsø er det rett og slett bare for å slappe av. Her har jeg ingen plikter, ingen som forventer noe av meg og ingenting som står på timeplanen. Jeg legger meg når jeg vil, står opp når jeg vil og trener når jeg vil. Jeg får nesten den følelsen av å reise på ferie når jeg er her, for her gjør jeg ikke annet enn å slappe av. Jeg får hentet meg inn igjen etter noen hektiske uker og det er digg. 

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra trening, så jeg må egentlig bare komme meg i dusjen. Utrolig nok er denne dagen litt travel da jeg får middagsbesøk om noen timer, så skal vi ut på byen. I Trondheim og Oslo har de cavasøndag mens i Tromsø har de vin/cava torsdag haha. Jeg har aldri sett på torsdag som en dag man drikker på, sikkert for at jeg aldri har vært student. Alt må uansett prøves, så jeg gleder meg ! 


Genser – Gymshark // Tights – 2XU

6 kommentarer

6 thoughts on “Hva gjør jeg i Tromsø?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *