24 timer senere + uhyggelige mennesker

Categories Reise

24 timer senere er vi endelig framme i Los Angeles. Det har vært litt av reise, det er helt sikkert. Jeg har lært at jeg aldri skal bestille tur gjennom United Airlines som innebærer mellomlandinger. Hvordan de forventet at vi skulle rekke å gå ut av flyet, gjennom 4 kontroller, hente bagasjen vår, sjekke den inn igjen og finne gaten vår på litt over en time kan jeg ikke forstå. Hadde det ikke vært for at det til slutt var noen snille mennesker som ville la oss gå foran i køen hadde vi aldri rukket flyet fra Chicago til LA. Chicago er vel en av verdens største flyplasser, der du må ta TOG mellom gatene. Fantastisk når du har dårlig tid. 

Jeg ble også kalt for en ” fucking count ” da jeg ikke ville slippe en som skulle presse seg forbi meg i køen ut av flyet, når jeg hadde dårlig tid selv. Da jeg snudde meg for å stirre på denne godt voksne mannen som kalte meg noe sånt fikk jeg høre hvor dårlige manerer jeg hadde. Voksne meg valgte å ikke svare tilbake. Det er ikke vits å diskutere med mennesker som han. Han stemmer nok på Donal Trump og rakker ned på kvinner på nett. Elsker sånne typer. Etter x-antall møter med uhyggelige mennesker og travle tider følte jeg bare for å dra hjem. Når vi fikk en så dårlig start på ferien følte jeg at den var ødelagt. Det er sånn jeg er, litt overdramatisk. Det skulle heldigvis ikke mer til enn at jeg ble kalt for “sweetie” av flyverten på tur til Los Angeles. Jeg tror nok ikke han mente det da jeg var alt annet enn søt der jeg satt. Jeg var svett og sur. Søt? hehe særlig, men det har egentlig ikke noe å si. Etter alle de negative menneskene vi hadde møtt på var det akkurat det jeg trengte. En hyggelig, blid og søt flyvert. 


sofieeec on snapchat

Nå ligger jeg og Julie i sengen å venter på take away som vi bestilte for litt over en time siden. Vi bor midt i en gate med masse restauranter, men vi velger heller å bestille take away. Vi er for slitne til å utforske LA i kveld. For dere som lurer er klokken 22.30 i Los Angeles nå, noe som vil si at vi skal sove. Vi snakkes <3 Hilsen bestemødre på tur. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *